PROFIL MOTORKY

Cagiva Raptor 650 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Marex
Vloženo 10.2.2008
Aktualizováno 28.11.2011
Zobrazeno 13 569x
HODNOCENÍ PROFILU OD 38 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


Motor- Suzuki SV 650. Rám-MV Agusta. Chladič od KTM. Designér (Argentinec) má na svědomí i Monstera. Tohle nikdy nezestárne!
Nové fotky: 70 koní a 30 ovcí.

Tady se líhli raptoři

Více fotografii

Recenze

Už když jsem jezdil na babetě a obdivně vzhlížel k borcům v GP, jsem měl jasný cíl. Cagiva Raptor 650, nebo 1000. Po té, co jsem se přinutil vylepšit svůj řidičák oprávněním řízení velké motky, jsem si netroufal na tenhle stroj a pořídil jsem ER-5. Byla to skvělá volba,ale po dvou letech jsem ji už točil pořád do omezovače a navíc jsem nebyl spokojený s měkkým odpružením, které mě limitovalo více, než moje malé zkušenosti.

Pak jsem Raptorku uviděl na netu. Byla vyfocená (lehce podřená nádrž)-Vyškov AD-moto. Hned vedle ní stála Ducati SS 750. Měl jsem jasno. Na jedné z nich odjedu.

Raptor mě oslovil přeci jenom víc. Motorka měla ale pár much. Vybitá baterka (boreček ji ani nemohl vytáhnout a musel ohnout bazmek pro její zajištění). Pak zase nefungovaly budíky,ale byl jenom vadně uchycený konektor.

Uf. Zkušební jízda začíná. S malinkou dušičkou sjíždím z obrubníku...prásk. Přední tlumič byl oproti ER-5 tak tvrdý, že jsem všechno schytal do rukou. Vyjel jsem za město a přidal plyn.uá... nádhera. Přední kolo se sotva dotýká asfaltu a motorka je jako dělová koule. Znovu a znovu to zkouším a radostí se řehtám do přilby. První zatáčka je křeč. Tlustší zadní guma mi dělá potíže. To je o zvyku říkám si,ale cestou zpátky zjišťuju, že po puštění řídítek motorka táhne doprava.V bazaru koukám motorce na gumy, které jsou divně sjeté a domlouvám se s majitelem, že přijedu ještě jednou a zkusím ji projet najiných gumách.

Za týden jsem na místě znovu. Výměna přední gumy zlepšila problém o 50 procent. Ok. Plácneme si a skládám zálohu. Po výměně zadní pneu to bude ok. Cestou domů si kámoš všimnul, že zadní guma je opravdu vadná- dělá vlnky.

Servisák mi dal gumy nové a ujistil mě, že v zatáčkách zlobí ložisko řízení, ve kterém je vyražený důlek (následek nárazu!). Výměna stála 2000.-.no co, s tím jsem počítal, motka přece ležela. Problém byl spíše v tom, že orig. díly jsou těžko dostupné a tak tam přišel díl od suzuki. Seděl perfektně, jenom jsem musel malinko pilníkem upravit západku pro zámek řídítek.

Od té doby jsem měl jediný problém s prasklým spojkovým lankem. Jinak šlape skvěle.

Na Farině bez problémů proháním borce na sportech,kteří dřou kolenní slidery. (to sice neumím,ale držím se jich). : )

Pneu Conti Sport Attack dovolují sjet gumu až na samý okraj. Po zahřátí opravdu drží.
Teď jsem ale nasadil na zadek Dunlop Q1 a na hranu ji ani nedostanu. Má to jinej profil a taky větší rezervu. Paradoxně teď mám víc sjetej předek. : ) ???

Malé plexi puig při zalehnutí opravdu pomůže odvést vítr nad ramena, takže je to fajn.

Na cestování bych ji nedoporučil,ale jestli chcete krátký ovladatelný stroj na okresky a do města, jste na správné adrese!



Červenec 2009: Velkým překvapením pro mě bylo svezení na pěkňoučké červené S2R 800. Za dobu co jezdím, jsem neseděl na ničem podobnějším, než je můj raptor. Táhne stejně, motor se točí stejně,jenom širší zadní guma zabraňuje S2R tak rychlé překlápění. Zase to bude ale líp držet v rychlých zatáčkách. Možná,že kdybych na ní najel víc, že bych se naučil s tou zvláštní spojkou (jde neuvěřitelně lehce- jakoby bez citu) tak bych si ji užil víc.



1-2.8 2009- vedro- Při vyjížďce na Duknovany : ) a následně na Velkou Bíteš se mi v jednom z vracáků povedlo sjet levou hranu zadní pneumatiky Conti Sport Attack. Kupodivu jsem si neustlal a bylo to celkem v pohodě, jenom se to lehounce pozvolna sklouzlo k vnějšku zatáčky. Kámoš na S2R přede mnou byl zrovna mezi koncem asfaltu a svodidlem ve vrsvě kamínků, takže se taky veselil. Moc nerozumím tomu, co bych musel vyvést, abych dal koleno!? : )



30.9.2009- Tankslapper jako kráva. Při prudké akceleraci (prudil mě maník s Focusem, co mě předjel a přerušovaně mě vybržďoval) jsem asi ve 100km rychlosti najel na hrby a na trojku pod plným plynem se řídítka rozkývala tak, že můžu děkovat jenom bohu, že mám naked a nedolámal jsem si prsty o nádrž.

Řešení jsou dvě: Tlumič řízení, nebo se uklidnit,pže mám už rodinu... Takžeee, mrknem se na netu na ten tlumič.

7.2010- Po skoku na výjezdu z Farinky se mi uvolnila příruba karburátoru a motor se v průběhu otáček dusil. Nakonec ale příruba vyskočila úplně a záhada byla vyřešena.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Makino
Makino napsal 23.10.12 v 10:22

Zdravim Marex!Raptor bol a vzdy bude krasny motocykel! Tak nech Ti sluzi!! Prijemne citanie bolo i v Motohouse.Inak mozem Ta poziadat o radu? Ja mam taktiez Raptora 650ku a zhanam originalny veterny stit a zadne madlo? Nevies mi prosim Ta poradit? S pozdravom Mato,Hlohovec,Slovensko.

ptaak
ptaak napsal 02.01.12 v 23:36

Hezká motorka, Cagiva tak ať jezdí

Marex
Marex napsal 11.11.11 v 23:25

Dík. Je mnohem hezčí,ale stejně dík. Myslel jsi to jistě dobře.

alpiniště
alpiniště napsal 11.11.11 v 17:41

pekná motorka vypada skoro jak ducati monster 10 bodů samo sebou

aikon1
aikon1 napsal 24.10.11 v 10:33

Krásné fotky, podobný Avatar(úvodní fotka), takže nemůžu jinak než za 10b.

Více komentářů



TOPlist