Maximálně pohodlná a nesmrtelná mašina nenáročná na údržbu. Ideální na dlouhé cesty ve dvou.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Solidní parník ?
Recenze
Mojí BMW K100 TL jsem koupil v roce 2004 má najeto cca. 86 000 km, z toho asi 20000 km jsem s ní najel já. Kromě výměny oleje, žárovky a pneu jsem na ni nemusel šáhnout a chodí jak hodinky. Od výměny oleje k výměně není potřeba ho dolévat. To moje bývalá FZR 1000 se nerozpakovala vzít i 0,5 l/ 1000 km. Spotřebu mám dlouhodobě kolem 7 l. Umí jet i 215 km/h, ale nad 180 není již moc stabilní a ve vyších ryclostech je náchylná na poryvy bočního větru, což se dá vzhledem k rozměrům kapot a kufrů očekávat. V táhlých zatáčkách na dálnících v Alpách projížděných nad 140 km/h se neopatrným zacházením s plynem reakcí od kardanu trochu vlní, ale na to si chce jen zvyknout. Motor sice není žádný extra silák (90 k), ale táhne lineárne pěkně od spoda a za jízdy není ani váha 285 kg žádný problém. Brzdy jsou vzhledem k roku výroby a váze docela slušné a minimálně 2x jsem měl tu čest na vodě vyzkoušet ABS, které nastupuje sice dost tvrdě a zapumpuje to ponořenou vydlicí s poměrně dlouhým chodem, ale stačí jen držet pevně pačku brzdy a mašinu máte stále pod kontrolou. Je to sice už babička, ale když si jednou přivezete tenhle parník domů je vám hned jasné, že ho hned tak neutaháte.
Tak bohužel jsem s ní praštil o zem a po 19 letech spokojeného ježdění skončil jako dárce orgánů pro létající cihlu, která měla více štěstí...?
Člověk si má jízdu užívat . Přeju kopce a hromady šťastných kilometrů.
Mám v garáži RT, prostě paráda
dobrá... at ti dela radost
Ahoj, s jedním, stejně káčkem postiženým zde na webu, nás napadlo pokusit se uspořádat setkání majitelů hranatých káček. Zatím není nic naplánováno, jenom mapuji zájem...
Je nádherná, tiše závidím a gratuluji. 10b