Od prvního okamžiku srdeční záležitost. Dostatečně silná, pohodlná, hbitá, prostorná i pro dlouhány. Prakticky neexistuje její nástupce. Prožil jsem s ní mnohé, nikdy ji neprodám...
Recenze
Dlouho jsem hledal motorku, která by mi opravdu sedla. Nechtěl jsem žádné kompromisy co se týče kvality, pohodlí a bezporuchovosti. VeFeRka mi toto všechno splnila.
Není to žádné tintítko, čili se na ni bez problému uvelebí i člověk vyšší postavy. Posed je cestovně-sportovní.
Motor má dostatek síly již od nižších otáček a jeho zvukový projev je v kombinaci s otevřenou koncovkou výfuku nádherný (u mě Devil). Ve většině případů vůbec není třeba při předjíždění podřazovat. Vděčný za to mohu být koncepci motoru 4V. Kdo by to byl řekl do 72 kW...
Podvozek zvládá české silnice obstojně a motorku drží bezpečně na zemi.
Brzdy nejsou sice tak jedovaté jako u nových motocyklů, ovšem na svou dobu a s přihlédnutím k hmotnosti motorky (236 kg pohotovostní) brzdí dobře. Páčka brzdy (stejně jako páčka hydraulické spojky) je stavitelná a k řídítkům se na plné zmáčknutí nedostane ani na 3 cm.
Palubka ukazuje všechny potřebné údaje. Nechybí hodiny a palivoměr. Ten prvních +-120 km neukazuje žádný úbytek, pak již funguje standardně. Přístroje jsou dobře čitelné za všech okolností.
Jezdec je proti náporu větru chráněn rozměrnou kapotáží. Plexi by mohlo být o chloupek vyšší (u postav do 180 cm stačí).
Na motorku se bez problémů vlezou 2 individua, 3 kufry, tankáč, 2 karimatky a stan. Spolujezdec má k dispozici 2 madla na bocích. Nevýhodou je, že spolujezdec může částečně sklouzávat řidiči za prdel. Vyřešit by to mohla lehká úprava zadní části sedla, do které se chci časem hecnout.
Světlomety v režimu na potkávačku hodnotím průměrně. Dálková světla jsou perfektní. Spotřeba se pohybuje od 5 l (opravdu ale opravdu pijánko jízda) do 7,5 l (svižná jízda). Určitě se dá jezdit za víc, ale to jedině bez mozku Já průměrně jezdím za 6 - 6,5 l. Z pneumatik mi nejvíce sedly Pirelli Diablo Strada. Brzdové destičky jsem ještě neměnil. Jsou tam origo Nissiny a mám pocit, že najedou přes padesát tisíc (motor toho odbrzdí dost).
S údržbou problémy nejsou. Motorka de facto nemá slabinu. Někomu odchází regulátor dobíjení. Je pravda, že je vzhledem k provedení špatně chlazený. Abych měl klid, tak jsem ho upravil - otočil, nabastlil pasiv z compu a hotovo, nic složitého. Motorka olej nežere, mění se (+ filtr) po 12 tisících - takže u mě po jedné sezóně. Dostat se ke svíčkám se na první pohled může zdát jako horor. Stejně problematické může být sundání karbeců a vůbec sundávání kapotáže. Již jsem párkrát motorku odstrojoval a můžu říci, že člověk časem získá ten správný grif, pak už to takový problém není. V konstrukci je pár nelogičností, ale kutil si zvykne a pracháč to odveze do servisu...
Je fakt nádherná
Pěkné
Krasavice , je to skvělá mašinka
krásná :) ...VFR je to prostě legenda v síních slávy
vážně moooc krásná ... pořád ti na ní čučím :))) máš to za 10B.