Motorku mám od roku 97, Koupil jsem ji na inzerát, byla dovezena z Itálie. Je v barvách Pepsi Suzuki a jezdím s ní pouze na vyzkoušených trasách.
Recenze
Jede velmi svižně ale jen ve vysokých otáčkách. Lehkost a volba stopy je obdivuhodná. Nejlepší využití na uzavřeném okruhu. Spotřeba 10 l/100 km. Olej Castrol racing. Poruchovost přívěr je velké mínus. Využití v dnešním hustém provozu je velmi špatné, o dodržování zákonných limitů ani nemluvě.
P.S.: ta dvakrát opakovaná "porucha"přívěry mě tak zaujala,
že jsem zapoměl okomentovat ŘETĚZ BEZ(!)O-KROUŽKů...
Mně maximálmě sympatický názor na věc - nikdy jsem nekupoval
ani o-, ani x-, ani z-kroužkový řetěz a to především kvůli
ztrátě výkonu, hmotnosti, ALE HLAVNĚ ABYCH ŘETĚZ MOHL ČASTĚ-
JI(!) ČISTIT (JAKKOLI AGRESIVNÍM!)ROZPUSTIDLEM, TAKŽE DOKO-
NALEJI, A PO VYSCHNUTÍ MAZAT TÍM NEJKVALITNĚJŠÍM"O-ring"
SPREJEM, KTERÝ ANI Z "NE-KROUŽKOVÉHO" ŘETĚZU NEODLETUJE...
No a nižší cena za (byť nejkvalitnější!) NE-kroužkový ře-
těz byla "jen" příjemným bonusem !
Můj komentář (+ "rada") - viz KoldaTL (taky RGV250).
S pozdravem 2stroker@seznam.cz
Na ty léta je to kočka hodně štěstí a pohodovou sezónu