Replika Kewin Schvantz , vyrobena ve stejném roce kdy získala Suzuki titul mistra světa motogp.
První dojmy - Prozatím pouze zajíždění kolem baráku,ale jakmile sednete na motorku jste jak v jiném světě :) Zvuk na dvě doby ničím nenahradíš, nepohodlí jak má být na pořádném závoďáku,
Motorku bych doporučil pro - RGV je vhodná jen pro opravdové nadšence a milovníky dvoutaktů. Není to stroj na denní ježdění a jeho provoz a udržba jsou dosti finančně nárocné!!
Recenze
Jsem velký fanda motogp , dvoutaktních motocyklů a značky Suzuki.Takže nebyla jiná volba než RGV 250.
Po dlouhém hledání jsem narazil na horší kousek v Německu a tak začala dlouhá šestiletka rozebírání ,skládaní, zchánění ,stříkání, studování odborné literatury a v neposlední řadě šetření :)
Motor prošel komplet generálkou (klika ,nikasil ) ,výměna přívěr, úprava spalovacího
prostoru,kde byly použité hlavy z Honda rs 125 A kit .Karburátor je osazen dle original manuálu od Suzuki a sací klapky byli vyrobeny ze šablon Malossi a navíc upraveny pro lepší proudění směsi.Další zásadní úpravou na motoru bylo instalováni kompletní zavodní převodovky a suché spojky z modelu SP. A v neposlední řade dostal motor kvalitní výfukové potrubí od Tiga Performance a řídící jednotku SAPC 23d70 ( 23d10-až po zajetí)
Výfukové potrubí je osazeno snímači teploty pro kontrolu teploty výfukových plynů,aby se předešlo zadření motoru .
Lakování ja kapitola sama o sobě. Mršťa design odvedl na teto motorce exkluzivní práci. Poklona jestě jednou!!
Až bude pořádně zajeta čeká jí odbrždění na motorové brzdě.
RGV v tomhle stavu už je dneska neskutečná raritka!
Ahoj dělám přestavbu rgv ty kapoty kolik to stálo to dostat do takovýho stavu a nemáš nejakou zkušenost s kapotama z číny .Diky
Hezká. Hodně v klidu najetých kilometrů. Samozřejmě 10 bodů.
Koukám na to s otevřenou hubou. To je fakt pecka. Zase jedna motorka s kusem historie
moooc pěkná práce