Pohodlná motorka, která umí být i rychlá a obratná, jen to chce trochu cviku a přitvrdit podvozek...
Recenze
Dlouhej těžkej cesťák, kterej se dá vcelku slušně naučit natrhávat prdel kdejakýmu supersportu.. :-p Yoshi-roura, vyhřívaný hefty, červený plexi, lakovaný zrcátka, kouřový blinkry, leštěný ráfky..
GSX 750F má naprosto perfektní motor; poctivej vzducháč (chlazení vzduchem a olejem), kterej při správné údržbě najede 200 tis. km a ani nemrkne; z papírových hodnot - necelých sto koní a tuším kolem 60 Nm - se dnes asi většina lidí na prdel neposadí, přesto pocitově tahá velice pěkně už od středních otáček a ani v nízkých nemá problém; výkon postupně a bez nějakýho cukání nastupuje už od volnoběhu, mezi 3-4 tis. začíná pozvolna nastupovat a od 5-6 tis. už hezky tahá; maximální otáčky jsou zhruba kolem 11.5 tis., ale ani při jízdě stylu střelba není potřeba točit přes 10, protože od 7 tis. nahoru už táhne pořád stejně.. šestkařům bude chybět klasickej kopanec v osmi tisících, mně naopak vyhovuje, že na předjíždění stačí podkvaltovat o jeden dolů (anebo vůbec) a nemusím zběsile kopat kvalty dolů o dva nebo tři, jak to bylo potřeba na šestikilu; i hodně svižná projížďka nebo střelba pak může být (v rámci možností) elegantní a taková jakoby víc pohodová (ikdyž to ve spojení se střelbou možná zní divně) a člověk pak má větší prostor na vyhodnocování situací..
Podvozek je takovej trochu spíš "cesťákoidní", ale kdo se s ním naučí, nebude mít problém; osobně jsem si přitvrdil jak předek tak zadek, protože můj styl jízdy patří spíš mezi ty svižnější a chování motorky to pomohlo hodně; limitující je centrální stojan, kterej jsem chtěl sundat, ale nakonec jsem si ho v zatáčkách ubrousil natolik, že už není potřeba sundávat.. Na rychlou dynamickou jízdu ve dvou to pak už moc není, ale pokud jezdí člověk sám a pokud trochu umí, potrápí kdejaký GSX-R; pro jízdu ve dvou je pak lepší zvolit spíše trochu umírněnější styl, ale zároveň netvrdím, že je potřeba se kochat krajinou v kilu, to zase nee..
Brzdy - kotouče OK, kapalina nová, destičky nový, hadice starý, pumpa stará; nebrzdí to špatně, ale motorka je těžká a výměna hadic za pancéřový (nebo gumový, ale nový) a výměna pumpy za radiální by se určitě ještě hodně projevila; vzhledem k delšímu rozvoru a větší hmotnosti motorky to na nějaký ježdění po předním není (asi by to šlo, ale to nechám jinejm), ale o spolehlivý zabrždění bych se nebál..
Jinak bude někdy v blízké budoucnosti k prodeji, už jsem měl pověšenej inzerát (chci jít do Hayabusy), ale zase jsem ho stáhnul, protože jsem potřeboval obměnit i čtyřkolej vozovej park a to se nakonec ukázalo jako nutnější..
___
Prodáno..
tož krasavice inteligentní asi moje další spoustu pohodových kiláků pro oba
Ahoj Rode,krasne krivky ma ta Tvoje krasavice
To je ale krásná motorka...
vcera jsem na tomhle jezdil v risi, takova hodna prijemna ochotna motorka. ALe ze b se na ni bylo potreba cvik mi neprislo, vcelku ochotna ke vTva at slouzi!!!semu, akorat to tak uplne moc nejede, ale presto rozhodne dostatecny, mozna to i trochu klame tim jak nema nikde zadnej nastup nebo dir... pokud na ni kamarad sezene kešen tak si ji v pondeli odvezem...
Krasavice. Davam 10bodu