PROFIL MOTORKY

BMW F 800 S (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Richia
Vloženo 1.1.2009
Aktualizováno 13.1.2010
Zobrazeno 5 912x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Je to dvojvalec o objemu 800ccm.Vykon 62.5 kW, 85 Nm,ABS. Max. rychlost dle GPS Zumo 550 245 km. Trochu vice nez udava vyrobce. Tzv. wheelbase 1,466 mm. Max. sirka (vcetne zrcatek) je 860 mm. Pokud je sklopite (jde to lehce), pak je sirka jen 600 mm.

Více fotografii

Recenze

Zacnu se zapory :




1) Nejvice mi vadi neseriditelna predni vidlice a jen dvoj pistolova zadni brzda.


2) Jen 16l nadrz.


3) Ne zcela perfektni predni svetlo.


4) Zadny odkladaci prostor pod sedadlem a v predni kapotazi (na rukavice,

doklady etc..).


5) Nedoresena spodni kapotaz - to plati i o ST.


6) Zadna indikace vysunuteho bocniho stojanku.



7) Absolutne nelogicke reseni bliknuti predniho svetla - pokud to porovnam napr. s prepinacem u Hondy (genialni reseni).


8) Pokud nastartujete motoku, automaticky se Vam roznou predni potkavaci/dalkove svetla. Vyborna vec. Bohuzel to ma jednu vadu. Pokud nastartujete a v zapeti zhasnete motor, bude Vam svitit predni dalkove/potkavaci svetlo. Pred nastartovanim sviti jen parkovaci.





Reseni :


1) Nejspise koupe Ohlis. Problem je v tom, ze tato sranda bude stat minimalne 1.700 liber plus odborna montaz - jinak to neprodaji. Bohuzel primo pro tuto motorku se predni vidlice neprodavaji, proto se musi nechat standartni vidlice od Ohlis upravit primo  vyrobcem. Pomerne nakladna zalezitost. Ocenil bych, kdyby byla moznost pri koupi motorky zvolit seriditelne vidlice. Premyslim o tomto kroku, ale odrazuje mne cena. Prece jenom nejsem milionar. povazuji porizeni techtto vidlic ci koupe nove motorky - nejspise K1300S. No, ale to je 13.000 liber :( Pokud je koupim, zvazuji koupi IRS brzd - radialnich sestispistkovych. Ale to je dalsich 1.000 liber. Jinak si stezuji na takzvanou konskou hubu - pokud brzdim, necitim zpetnou odezvu jako na supersportu. Mozna je to ABS. Jedina moznost, jak poznat, ze brzdim, ze se mi poradne ponori predek (:) Napred vyzkousim koupit lepsi predni tlumic rizeni. Uvidim, jestli se trochu nezlepsi chovani..


doplnenI I: Jsem se ptal mechanika , jestli ma vyznam tam davat pana Ohlise. Se na mne nechapave dival ;) a pak se zeptal co mam na praci, ze mam tolik penez na vyhazovani (; Doporucil mi napred, ze bych mel vyzkouset jen nove pruziny od Ohlis. Pry se radikalne zmeni choovani - padnu na tlamu hned za rohem ;) Zda se mi to jako dobry napad, cenove to bude stat zlomek.


doplnenI II : Od koupi BMW K1300S sejde. Nezda se to,ale je to tezka potvora. V plne vybave o cca 50kg tezsi a zere a zere. V kolonech aut je moc neforemna a za ty penize se objevuje CBR 1000RR ABS ci VFR 1000. No, jak si ma clovek pak vybrat ;)





2) Pokud by nadrz byla cca 21l, stala by se tato motorka primym konkurentem mnoha modelu primo od BMW. Proc? Prestavte si standartni dojez cca 450 km pri prumerne rychlosti cca 200 km. Nadhera :) Tato varianta by byla nadherna. Primy dojezd na standartni nadrz je cca 300 km. No nic moc :)





3) Tento problem se da resit koupenim xenonu. Ale nejsem si jist, jak dalece to pomuze. Prece jenom nejvetci problem dle mne je v reflektoru. Zatim se mi nepodarilo najit nahradu. Dalsi moznost je doplneni o tazvana pridavna predni svetla. Rozhoduji se mezi mlhovkama a pridavnymi prednimi svetly. Bohuzel tam muzu napasovat jen jednu variantu - je tam misto pod prednim svetlometem a chladicem - samozrejmne s doplenenim o xenon.


doplnenI : Zase byla takova mlha, ze by se dala krajet, plnit do plechovek a posilat Rakosnicku, at se pouci, jak ma vypadat spravna mlha (:( Dosel jsem k nazoru, ze nema cenu tam davat mlhovky. Stejen by byly moc vysoko a neprineslo by to tizeny vysledek. Nehlede na to, ze jezdit s roznutymi mlhovkami (kromne zakonem danymi podmunkami), a kor na motorce, zavani zelenym pruserem, ktery bude, A TO opravnene, buzerovat.





4)
Tak toto je v teto chvili pro mne absolutne neresitelny problem. Odkladaci misto pod sedadlem - to je predem zbytecne resit. Jedna varianta, je vytvarovani nove nadrze. Absolutne financne nerealne. Realne vypada uprava predni kapotaze - vyrezani a doplneni o jednu kapsu v kapotazi na kazde strane. Uz jsem videl toto reseni na webu, i kdyz se nejednalo primo o BMW.





5)
Toto se daresit dokoupeni kapotaze. Cena cca 470 liber + nasledny nastrik. Premyslim,  ze nastriknu celou motorku. Prece jenom zluta barva neni moje oblibena .) Ceka to na duben/kveten az bude standartne hezke pocasi a prestane se solit .)





6) S tim se da zit, ale obcas to pekne vytoci. Stacila by jedna blba kontrolka. Slo by upravit stavajici pocitac, ale dokud to je v zaruce, vrtat se v tom nebudu. Je to moc prace pro takovou blbost.





7)
Tady take neexistuje reseni. Prepinace jsou unifikovane a stejne pro vsechny BMW nove motorky. Nezbyva, nez si zvyknout. Jde mi to velmi tezko... Porad misto bliknuti zapinam dalkove svetla.





8) Tady by mohlo pomoci preprogramovani pocitace. Vypada to slozite, ale je to velmi jednoduche. V servisu se napoji na pocitac v motorce a jen zmeni nastaveni.





Mozna se Vam zda, ze jen kritizuji, ale nedam na ni dopustit. Je to jak s pritelkyni. Vidite na ni spoustu chyb a preci ji mate vic nez radi - mozna pro ty chyby? :)



Klady :


Nizka hmotnost, absolutne genialni reseni blinkru, "slusne" predni brzdy, velmi nizka spotreba paliva, genialni ovladatelnost.







[b]Záver :



Motorka byla prodana a koupena nová. Spousta problému s kvalitou - po mechanické stránce. Pokud to myslíte s motorkou Važne a najedete za rok více než pár kilometru, nemužu ji doporucit. Je pomerne, po mechanické stránce , nespolehlivá





Pod carou :

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pavel-at
Pavel-at napsal 11.02.10 v 21:21

Opravdu zajímavé čtení a musim tě za tu cestu do Londýna obdivovat. Tak jezdí pravej biker. Těch závad jsi měl na nové BMV nějak moc. Co jsi nakonec nového koupil?

Redbois
Redbois napsal 13.01.10 v 09:58

Velice slušně popsáno mě fascinovala ta spotřeba takovouhle sem měl naposledy na Jawce 21

BikeZ
BikeZ napsal 23.12.09 v 12:26

Člověče, tak podle toho co píšeš mám pocit, že jsi si pro sebe koupil nesprávnou motorku.
Jinak F-ko je podle mě super. .

BorisVTR
BorisVTR napsal 02.09.09 v 19:43

Pekny Bike.Aj cez tvoju kritiku davam 10bodu a nech ti dobre sluzi

Anti
Anti napsal 16.08.09 v 10:34

Jediné Bmw které by pro mě přicházelo v úvahu.Přeji mnoho spokojených kilometrů.Dle mého podařený stroj.Mouchy má každý.Překvapuje mě tvůj názor na její větší brtříčky.Většina jezdců chválí jakékoliv Bmw až do nebes.Spotřeba těch strojů je taky někde jinde než katalogové údaje...

Více komentářů



TOPlist