Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | za všechny prachy! |
Motor, brzdy, na kterých není co zlepšovat (pancéřové hadičky u verze ABS v základu), design, tuhý rám, přesné vedení, dobrá odezva v řízení a je to KAWASAKI .
Absence podsedadlového prostoru, tvrdé sedlo, jako na supersportu, přední vidlice se při razantním brždění dost noří. Žádné cestovní vybavení. S tím výrobce evidentně nepočítal.
Moje úpravy |
Modré lakování, modré proužky na ráfky, žárovky Phillips Vision, zadní blatník, ukazatel rychlosti GIpro, prodloužení zrcátek SW motech, držák na kufr SW Motech, padáky, plexi štít, přešití a změkčení obou sedel (DDTuning), zásuvka 12V, klakson Stebel Nautilus. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Zvuk | |
Spojka | |
Převodovka | |
Spotřeba paliva l/100km | 7.5 |
Vibrace |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Ochrana jezdce cestování | |
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 250 |
Ochrana spolujezdce |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Možnost nastavení | |
Těsnost tlumičů |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Nabídka doplňků |
Obecné
Moje závady | Pravděpodobně vadný senzor otáček. Ty se občas zasekávaly na 4000 ot/min a motorka stále jela. Po řadě neuvěřitelných tahanicích s prodejcem za přítomnosti právníků vyřešeno výměnou vstřikovací lišty. Samotný senzor (cena 5.000 Kč) již na tento model nešel objednat (pouze na dříve vyrobené), přičemž nová lišta vyšla na neskutečných 68.000 Kč. Placeno prodejcem. Od výměny se chová standardně. |
---|