Jednovál, 35k, akorád jsem se vešel do papírů od osmnácti, dost se vařila, když jsem ji trápil v kopcích:) ale ok mašina, dost mě toho naučila
Recenze
Zkušenosti, asi tak, že starý motorky nejsou na závodění, ale dá se na nich hezky povozit. Do dneška mi stojí v garáži a tak si řikám, že by si zasloužila občas projet...
Samozřejmě, že je to FT 500 Ascot. Dělala se jen dva roky pro malý zájem ze strany zákazníků. Ona dostala označení FT právě podle amerických plochodrážních speciálů (Flat Track),takže se prodávala všude pod tímto označením
To věřím, ale jsou to skvělí stroje.
V papírech má motorka FT500, ale to jsem nenašel a slyšel jsem (evidentně to ale není pravda), že se tomu v USA říkalo VT, tak jsem to zaškrtnul. Opravím, dík za info. Měl jsem ji zadarmo z německa bez cívky zapalování, tu jsem zkoušel nechat vyrobit, ale nikdo to neuměl. Tak jsem koupil druhou, plně pojízdnou, ale kosmeticky hroznou, Cívku jsem dal do tý z Německa, nechal jsem ji nastříkat do origo bílý a je z toho krásná mašina. Při přechodu na mostera už jsem je neprodal, nic bych za ně nedostal a je fakt jak nová.
Čau nádherná mašina . Jen akorád, že to není VT (vt jsou pouze véčkový dvouválce). Jinak za 10