Zajímavý motocykl,který se ke mě dostal jen náhodou a který jsem snad ani nikdy nechtěl.Dnes už je to jinak a asi ho ani nikdy nebudu chtít prodat.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Překvapivě příjemnější jízda než na "G"(GS 1100G)
Doplňky na motorce - Nosiče kufrů Krauser,vyšší plexi
Recenze
Po dvou letech jsem Katanu dal konečně do provozuschopného stavu,i když je na ní stále dosti práce a dolaďování.Během letošní zimy chci dokončit(doufám)veškeré nedodělky ,jako ,lakování ,leštění a vylepšení jízdních valstností motocyklu.Přidal jsem tam zadní nosiče kufrů ,za což mě někteří budou asi nadávat ,že se to na tento motocykl nehodí,ale když chci někam jet tak kam si mám naložit věci,že?Pravdou je ,že moc Katan jsem s kuframa neviděl.Zkušenosti zatím jen dobré,ale ještě se bude upravovat.
Jinak tento motocykl je zajímavý tím,že se vyráběl od roku 1981 až do roku 1999 v podstatě ve stejné podobě. V roce 2000 u něj byly upraveny přední brzdy tzn.plovoucí kotouče o průměru 300mm a čtyřpístkové brzdiče, jiné zadní tlumiče,jiné přepínače na řídítkách a přidán olejový chladič.
Pamatuju, jak jsem v roce 81 zíral na Katanu v Motorrad katalogu s otevřenou hubou. Neuvěřitelná exotika
Nádherné oživení zašlého stroje. Jsou motorky, které jsou pěkné, ale časem si člověk nevybaví jak přesně vypadaly, pak jsou stroje, které mají tak jasný rukopis, že si je nikdo nesplete. Katana patří do té druhé kategorie... dřív se mně nelíbila, ale časem jsem pochopil že její kouzlo bylo právě v tom že nebyla tuctová
nádherná ,víc rozvádět není třeba
Moc hezká motorka. At´dobře jezdí a najezdí spoustu kilometrů.
Katana parádní, můj oblíbený stroj, taky jsem nad ní uvažoval, tak ať to jezdí a 10b.