PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 620 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pipex
Vloženo 9.8.2009
Aktualizováno 28.9.2018
Zobrazeno 7 886x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Ducati Monster 620ie, moje první pořádná mašina, po různých 50tkách. Černá s novějšíma budíka a otáčkoměrem. 3 měsíce sněná Ducatka už je doma! Je padená na pravou stranu - trochu podřenej motor a kosmetika na zrcátkách, nic vážnýho.

Více fotografii

První dojmy - Vzpomínám na první dojmy, první velká motorka. Neuvěřitelnej zvuk z laďáků, ta syrovost, cvak jednička a jelo to jako po másle. V zatáčkách lehounká, parádička jako první motorka značka ideál.

Recenze

Mám ji teprve 2.den, ale už sme spolu stihli najet kolem 100 kilometrů - vlastně od původního majitele do nového garážiště. Cesta byla v pohodě, jeli sme po dálnici a jen do 100ky a dalo se to, žádnej větr a nic, co by rušilo naši jízdu sme neměli. Zatím bych mezi klady vyzvedl lehkost motorky s jakou se vrhá do zatáček, sílu mezi 4-8 tisíci. A mezi zápory jen to třepání když není ručička nad 3-4tisíci. Ale to myslím že k takovýmto motorkám patří...to se shodneme ne ?! 
Zátah super, dvojtý brzdový koutouče pro moji jistotu, ale motor zvladne brzdit i sám a s jakou razancí ! Zprvu mi to bylo na obtíž, ale třeba si na to zvyknu a dostanu ten správný cit do ruky. 

Další postřehy po asi 3tisících.(nemám s čím srovnávat takže jsou to jen moje pocity) - baťůžka bolí zadeček, takže musím pracovat na jeho úpravě, jo a všichni se otáčijou když slyšijou ten řev z výfuků - pro mě je to ideální na naučení, ani nepotřebuji víc výkonu. Jiní haní monstery...60koní "na to moje..." to stačí ! A ještě jeden postřeh je, že dvouvál pěkně brzdí sám a několikrát mě vytáhl z průseru a několikrát mě do něj dostal ! - motorka je v pohodě, jen šplíchám do nádrže a na řeťaz...a hadrou otirám muchy  

Nebudu mazat svoje předchozí postřehy, sem teď o kousek dál a mám v hlavě jinčí věci a třeba Vám to pomůže pochopit moji monstří evoluci. Motorka se už tak netřepe - ba dokonce bych řekl že skoro vůbec. Za vše může seřízení válců, kdy se prej mezi sebou praly.
Od zakoupení mám najeto něco kolem 5tis. a ikdyž se dívám po jinčích moto a kochám se jak ji majitelé upravují, tuhle si nechám ještě minimálně jednu sezónu a bez větších úprav. Nemám rád karbon, takže nejspíš smůla pro prodejce karbonových dílů (mimochodem pěkně mastných dílů   ). Abych se přiznal, mám trochu obavy z těch všech R6tek a CBRek ...tahle je taková univerzální - dá se s ní divočit, nato těch "pár" koní stačí. Dá se rychle vytáhnout nad kilo pade, ale také velmi rychle zbrzdit na nulu. 
Dá se s ní jet i na větší dálku. Zatím asi jen 300km, víc by taky šlo ale prozatím nebyla možnost. Dá se s ní jet jen tak do práce, jenže nejraději to má na těch naších klikatých silnicích kolem Brna a vesničkama. Tam je to nejlepší požitek! Bezstarostné jízdy, čumenda po buchtách...
Trochu mi imponuje že se zamnou všichni! otáčejí ještě než já je uvidím, oni už mě slyší! Ještě bych chtěl vyzvednout motor a brzdy - to je jedinný co na monsterovy používám . Motor šlape jak hodinky a brutální zvuk, když se s ním člověk zžije, tak může využívat i jeho neduhů. Brzdy sou parádní a ještě jsem je neutahal. To možná proto, že nájezdovou rychlost do zatáček tak trochu koriguju motorem a kolikrát není potřeba vůbec brzdit. Prostě jen povolím plyn a na vyjezdu přidám do plnýho a začínám kopat rychlosti .  Spotřebička je také parádní, teď když už ho mám déle a sem tam se přistihnu jak to držím mezi 6ti a 8mi tisíci - tak spotřeba je pořád kolem těch 5, max. 5,5 ale to už opravdu jedu jak koko z kokosu !

Zima, ach jo to je ... ze bych si na zadni kolo navaril kolecka jak ve skolce a jezdil s nima ? Po tom lede se to asi fakt neda...

EDIT 5.září

Svoji garáž trochu zanedbavám, od posledního update se událo hodně věcí. Od nových gum, co změnili jizdní vlastnosti k lepšímu, přes upadlé sklíčko blinkru (asi ukodrcané), po lehčím update spojky, přes střílející výfuk až ke koupi nové řeťezovky a čachry s počtem zubů.

O ostatních se budu rozepisovat v "servisní části". Nové přední kolečko a zadní rozeta už patří do "požitků z jízdy".

Takže, při koupi řeťezu přišlo i na koupi nových koleček sekundárního převodu.

Rozkaz zněl jasně - mít po ruce více síly na úkor rychlosti. To proto, že no Monstříkovi raději vytáčím trojku v zatáčce a nechám se pěkně vynést, než to honit kdovíjakou šílenou rychlostí + stejnak nad 150 na mě fouká a není to moc příjemné (nemám štítek a ani ho nechci).

K věci - z původního poměru 15 vepředu a 46 vzadu sem si nechal vyrobit 14 na 48 (při objednávce řeťezovky jsem pouze uvedl počet zubů).

Výsledek byl vskutku famozní ! Na sto metrech sem tam měl nakopanou pětku a valil si to nějakých 120. Jenže - a teď to přijde - síla parádní, jenže: člověk se nakope kvaltů, při 120 to motalo 6,5 otáček a cestovní rychlost se snížila ze 120/130 na 100/110 dle tacho. V reálu sem byl brzda provozu .

Z tohoto důvodu sem přistoupil k k poměru 15 na 48 (pouze sem vyměnil přední 14tku) a jsem skoro tam, kde sem byl, jen ta síla je trochu víc znát.

Pocitově sem natom líp a zároveň sem si procvičil rozborku a sborku zadního kola a té spojkové věci.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pipex
pipex napsal 28.02.12 v 16:25

Díky !
Bohužel je již prodaná, bude mi smutno, je to nejhezčí naháč na světě !

herbelife
herbelife napsal 28.02.12 v 15:06

pěkná mašina. tak at poslouchá zvuk ma určo luxusní. 10b

pipex
pipex napsal 07.07.11 v 17:04

Nevím o co ti jde - -mám taky pěkný prsa

Melich76
Melich76 napsal 04.03.11 v 21:35

Pěkný fotky, jen to příště otoč chlape. Ty se rači obleč a naopak slečnu nech ať se trošku odhalí... jinak za motorku 10 points

pipex
pipex napsal 11.05.10 v 20:49

Dík lidičky
moc mě těší, že můj profil tu není jen tak pronic-zanic

Více komentářů



TOPlist