Prodáno
Recenze
Zkušenosti: Aktuální zkušenosti a problémy po najetí 9000km(23.7.06 rok provozu):Letos zatím jen asi 5000km bez problémů.Jezdím do práce a to trasu okolo 55km. Jinak poklidné projížďky po okolí na tento způsob používání moto, úplně vyhovuje.Spotřeba se ustálila okolo 2l Naturalu /100km. Jezdím rychlostí převážně okolo 70km. Závady: - utržený ventilek zadní duše ( kolo bylo nafoukané dle předpisu )- prasklá hadička přívodu paliva.Stav:-rám a motor bez problémů-pneumatiky lehce opotřebeny (ještě 10000km vydrž určitě)-rětez lehce opotřebený (každých 1kkm namazat a 3kkm vyprat a namazat a vydrží věčně - pač je zakrytý :))-elektroinstalace bez problémů ( nepraskla zatím žádná žárovka )Doporučení: v létě používat olej se specifikací 10W-50 nebo 10W-60
Pěknej stroj
Ahoj Jirko, nevíš prosím, jaká je hodnota ventilových vůlí u Yuki Smile? Dík Honza
Pravda je že sec. řetěz je potřeba aby byl volnej jako kšandy, jak je napnutej tak je problém. Jinak čínská ocel je stejně kvalitní, neboli uměj stejnou kvalitu jako jinde ( dělal jsem v čínský firmě a problematiku znám ), ale levnější je vyrobit nějaké bláto. No už se těším až budu opravovat - ale je záruka tak dealera potrápím (nechoval sem zrovná korektně). Jinak s tebou 100% souhlas. Jinak na netu jsou taky čínský výrobci a nabízej i ND
Ano celkem se vším souhlasím až na to zpracování!Já vlastním Kentoyu Shutter 110 a musím říct že technologie a zpracování tohoto motocyklu jednoduše řečeno ošizené a hlavně zcela okopírované.Mám na Shuttru najeto 5.000Km a už jsem měl převodovku na stole.Čínská ocel nic moc.Co se týče motorové části vše bylo Ok ani stopy po nějakých rýhách ve válci píst i kroužky super a ventily taky.Ale tvrdost ozubení velmi pochybné a hlavně uložení převodovky v bloku na jedné straně japonské lož.6302 totožné je ZKL i SKF to by bylo v pořádku ale na druhé straně to je bolest.Jehlové ložisko které bych nedal ani do hodinek a navíc vnitřní věnec tvoří osa samotná na kterou je nakládáno i velké pnutí neboť je to sekundární hřídel na konci řetězové kolečko.Stačí jen trochu natáhnout řetěz a děláte generálku převodovky.Náhradní díly jsou dost nedostupné jelikož Z Číny žádné nechodí:Funguje to asi tak:Z Číny přijede kontejner plný motorek (žádné díly)každá 15 motorka je zdarma na náhr.díly tady ji rozeberou a z toho se berou náhr.díly.Problem je když se něco sere díky čínské technologii pak náhr.díly nejsou.Jinak když to jezdí tak je to radost 4-taktík je bomba.Malá spotřeba,celkem slušný zátah v kterých koli otáčkách,hezký vzhled i zvuk 17" kola je jízda jak v peřince no a samozřejmě cena ale to řazení!Já už jsem si zvykl ale když nemáš cit tak to je zlý.Mimochodem původní koncepce motocyklu včetně motoru je Honda a spojkový automat je náš vynález z Jawy který zase ukradla Honda.Od tohoto modelu Hondy se odvíjí ostatní motocykly jako Kentoya Shutter,Honda Inova,Yuki Smile,Shupa MTA a pod. podobnost není náhodná tím chci říct zě i zpracování a technologie je velmi podobná a na oko skoro stejná ale jen na oko.Hodně najetých kilometrů na motocyklech Zhongshen přeje Milhaus