PROFIL MOTORKY

Čína Ostatní (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bikerturbo
Vloženo 31.12.2009
Aktualizováno 1.1.2010
Zobrazeno 2 641x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Úžasný čínský minibike pro pobavení diváků a pomocník při přesunech po závodní trati.

Více fotografii

Recenze

Při pořádání sprintů jsem zjistil, že potřebuji nějaký přemisťovadlo pro kontrolu funkčnosti časomíry a dalších nezbytností. A tak volba padla na cenově super dostupnýho čínskýho \'minibajka\'.
Pokud předemnou někdo řekne, že čínskýho šmejda by si nikdy nekoupil, já mu odpovím:
"Proč? Vždyť je to poctivá čínská práce."
Jednoduše řečeno, pokud bych scháněl minibajku k závodění, nikdy bych tenhle stroj nekoupil. Ale protože je určen k méně než rekreačnímu ježdění, není co řešit.
Jestli za tuhle sezonunajezdil pět motohodin, je to moc.
Ale přesto se již některý věci řešily:
1. povolování řetězu - neřešit, před každou jízdou zkontrolovat a dotáhnout.
Při dotahování dávat pozor na to, aby řetězové kolo na motoru a na zadním kole byly vždy proti sobě a né jak je zvykem, aby bylo zadní kolo v jedné ose s předním. Kluci čínský totiž jednu osu neřešej a motor maj vesele vyosenej k levý straně. Nic s tím neuděláte, protože by se musel převařit rám a na to se můžu vyprdnout. Pokud kolo srovnáte na osu, tak si nezajezdíte páč řetěz bude padat trvale!
2. šrouby jsou bláto - zvyknete si a neřešíte to. Když nějakej upadne (povolí se) tak ho prostě nahradíte železnou zásobou z krabičky od Solviny někde z poza ponku.
3. plech je tenkej a bláto - cena se někde projevit musí a tak se nejprve utrhne držák vejfuku pod sedlem a pak se začnou trhat úchyty motoru. Těch je naštěstí hodně, takže než motor upadne, určitě si člověk nějaký tý praskliny všimne. Komentovat držáky napínáků zadního kola nemá cenu. *Výlisek* z potravinářského plechu o tloušťce cca 0,75 mm opravdu není to pravý.
4. Benzínoví kohoutek - jak je psáno v jedný poradně, tu parodii na gumu, co kluci z východu používaj vyhoďte, dejte tam o-kroužek a benzín prostě nevypínejte. Pokud je karburátor dobře seřízen, teda pokud je nastavená správná hladina benzínu, což je tak jediný co se na něm dá nastavovat, teda pardón, ještě se nastavuje vejška šoupěte pro otáčky volnoběhu, tak benzín nemá kam unikat a jen se vesele odpařuje a zasírá olejem jednu jedinou trysku, kterou v něm najdete. To jest ta hlavní.
5. Těsnění v sání - než se dostane směs z karburátoru do prostoru kliky, potká dvě těsnění, která jsou vyhotovena nejspíše ze dvou slepených listů čínského rudého práva. Dokud neřešíte jejich funkci, nebo nezapomenete dotáhnot šrouby co drží karburátor u motoru, fungují skvěle. Ale jakmile motor zažne mít na málo plinu tendenci chcípat, je to jasný. Těsnění ven a dát tam něco od kapitalistických hrdlořezů. Třeba z čech.

Ale jinak jsem moc a moc spokojenej.

Motorka chytá i po tříměsíční odstávce tak na pátej pokus. JInak tak na druhej. To je stejný jako moje 10ti letá motorová pila, takže není co řešit. Po ohřátí, které trvá asi tak minutu, je stroj připraven na 120ti kilovou zátěž. Pokud nevěříte, tak věříte. Kdo byl letos na Socialistik Dragster tak jste to mohly vidět na vlastní oči. Přiznám se ale, že byl problém dostat na něj zadek velikosti ropnýho barelu a tak se musel plast, kterej se tváří jako sedlo, rozříznout a posunout dál o tolik, co povolila *podsedadlovka*. Povedlo se celých 8 cm zaplať ten pán nahoře za ně.
Rozjezd je odpovídající typu spojky a zátěže. Asi jako když na babetě táhnete káru s bordelem.
Jde to blbě, není to žádná raketa ale povede se. Pak už je to supr.
Stabylitu bych přirovnal ke koloběžce na dálni se stotřiceti na ... sakra jak se na koloběžce měří rychlost?
Co bych chtěl ale vyzdvihnout jsou brzdy! Když jsem na to sednul poprvý, docela sem se jich bál. Už jsem se viděl ve škarpě a s pěkně odřenou pr... zadkem. Ale po prvním použití pěji slávu na kopírovací oddělení rudých soudruhů. Takovej účinek jsem nečekal. Kdybych nebyl srab, nacvičil bych stoppie a dělal bych haura Brzdy maj naprosto jednoduchou matematiku. Čím víc mačkáš, tím víc brzdíš. I z maximální padesátky zastavím na nulu po pár metrech. Prostě mazec.
Spotřebu jsem nikdy neřešil. Na co jtřeba dát si pozor je olej do benzínu. Doporučuji nešetřit! Pokud to nemá API TC a neni tam toho aspoň 1:25 hrozí nemylosrdné zničení motoru - válce. Ten neobsahuje žádnou vložku ani *nástřik*. Prostě jenom broušenej hliník!
Ještě bych pochválil *kapotáž* ne za uchycení. Za to možná už někoho popravily, ale vzhledem k tomu že to byl jedinej člověk co viděl originál, tak už to nepředěpávali. Pochválit chci vzhled. Na pohled je celej stroj na výbornou.
Takže co dodat na závěr? Oprav se nebojim, dílů je na trhu dost, včetně těch *tunningovejch* takže bude sloužit asi dlouho. A pokud někdo budete řešit nákup komunistického minibajku tak věřte, že pokud nemáte o motorech ani šajn, s vercajkem si moc nerozumíte - šroubováky, klíče a tak - nebo nemáte ve svim okolí někoho kdo zvládne servisovat minimotorku, tak na tenhle stroj zapomeňte. Jako s harikem. Buď jste šikovný nebo máte peníze na servis. Jinak to neni stroj pro vás.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zx-10RCarlos
Zx-10RCarlos napsal 08.10.12 v 21:50

Pekna motka, 10 bodu Take s ni bojuji

smartin1
smartin1 napsal 24.11.11 v 10:31

Jasná 10 To dá rozum

Více komentářů



TOPlist