Až budu velkej, tak si ji koupím, je to pro mně něco jako legenda, úplně první řadový čtyřválec od Yamahy, když spatřila světlo světa, chodil jsem asi do sedmé třídy ZDŠ. Zatím doma není, ale je to jen otázka času kdy se naskytne přijatelná nabídka.
Motorka koupena od SRN - Němec, zatajil zkřížení rámu
První dojmy - První dojem- jízda na pivovarském koni, síla na rozdávání, mohutná těžká a příjemná motorka, jen se musí trošku víc přitlačit na páčku brzdy. Hláse jedna báseň, v nižších otáčkách skoro jako dvouválec, a při roztáčení přijde změna- je to prostě bomba, taková chuťovka pro ortodoxni motorkáře, žádná moderna
Motorku bych doporučil pro - Může na ní jezdit i holka, ale musí mít sílu v prstech, jináč by nezastavila, manipulace není nejhorší, ale takové zatlačení pozpátku do garáže proti svahu už trošku sílu chce, má to skoro tři metráky.
Doplňky na motorce - Byly na ní odřené a zohýbané padací rámy u motoru, jsou sundané. Namontovány rámy na nosiče 3 kufrů
Recenze
Yamaha XS 1100, rv. 1978-82. první řadový čtyřválec od Yamahy, ještě jen dva ventily na válec, kardan a v té době neuvěřitelných 95koní, víc měla jen Honda CBX 1000, šestiválec čtyřiadvacetiventil, udává se 105koní která v tehdejším Německu způsobila vášnivé diskuze a poté zákon na omezaní maximálního výkonu motocyklů na 100koní, pak jste si mohli koupit Sedmpade nebo Litránek, obojí 100koní!
Tahle Yamaha každopádně patří do motorkářské historie (ještě dnes si myslím že ledaskomu spadne brada při pohledu na ní) je to maminka všech těch Ufounků a Naháčů, ukázala směr!!! Majestátních 286 kg a 215km/h hovoří za své!!!
Ať se propadnu do západního Německa, jestli ji neseženu, tam jich muselo být!!!
Táák, dnes je 11.05.2010, a ani jsem se nemusel propadat do západního Německa, a XS 1100 je na světě, sice není 1978, ale 04/1980 a má najeto 16200km, dvě díry v nádrži, jiná barva než jsem chtěl, poškrábaná a nevím co ještě ale to se doladí, už jsem složil zálohu dovozci, který se dušuje že příští týden bude tento Japonský křižník silnic osmdesátých let v mé stodole!!
A strach o ni mít nebudu, v únoru mi uhynul Irský Setter a pořídil jsem si štěně, fenku nanejvýš povolanou ke hlídání! Legendárního Dobrmana!
Dne 21.05.2010 v pátek jsme vyrazili do "Říše", k Ulmu a večer jsem měl doma Yamaha XS 1100 registrovanou 04/1980 v Německu, notně omšelou ale motor jde jako Švýcarské hodinky, žádná zvonkohra jako moje XJR ka. Je teď u mechanika na seřízení, opravení různých násilných úprav vzhledu, promáčklá nádrž atd., a přihlášení na cz. papíry. Třesu se jako ratlík, se nemůžu dočkat až se projedu. To bude parády.
Dne 21.07 2011 stroj opustil dílnu, na nalepení proužků okolo nádrže a kastlíků se čekalo celý rok, nebyl nikdo kdo by to udělal, již je to hotové a stroj vypadá jeko by právě opustil továrnu!!
Nechci nějak přehánět, ale jezdí se mi na ni lépe než na
XJR 1200, jde lépe do zatáček, zvuk Bomba, na volnoběh spíš připomíná dvouválec, prostě Klasika s velkým K a šířka motoru, kam se hrabe Embéčko na štorc!!
I z výkonu jsem mile překvapen, na to že ji již bylo třicet let, chová se jeko puberťačka, stále divoká,
neklidná!! Co dodat, mám co jsem si vždycky přál...
Nožní startování, Startovat tuhle krásku nohou, to je paráda, jde to líp než u 350ky
Nádhera...
Krásná, zachránil jsi kus historie
závidím! zasloužíš si jedině 10b!
Suprdelux. za 10 bodíků. .Tak ať slouží.Krása.
plnej..:)