PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jioolk
Vloženo 5.3.2010
Aktualizováno 15.11.2012
Zobrazeno 4 351x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Normalni masinka na cestovani/hrani, vic zjistim az na ni neco poradne najedu

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1)

První dojmy - Prvni dojem hodne umocni rozmernost motoru. Celkovou koncepci je to jeden velky motor nacpany do par trubek osazenych kolama v jinak klasickem naked stylu. Kulate chromove svetlo, vzprimenejsi posez, proste klasika motorka jak ma byt.

Motorku bych doporučil pro - Pro stary fotry, je to klidny stroj, sice vykonny, ale povahou prubehu klidny, akorat na cestovani a kochacky. Nejlip asi udela ten komu se nahace libi a chce tezce spolehlivou masinu. Cenove asi i vyhodnejsi nez nejblizsi konkurenti CB13, XJR 13 nebo GSX14 ktera uz se hur shani.

Doplňky na motorce - Zero nada. Ten klin sel hned po vylozeni z dodavky do pryc, on stejne tak trosku rupl :D

Recenze

Celkove jsem mel rozhodovani o nakupu velmi jednoduche, Bandita jsem vlastne chtel nekdy od puberty, muzete hadat - Stribrneho 2001+ :D

Samozrejme v pokrocilem veku prislo i jine uvazovani, takze jsem mel tyto podminky:

  • Karbec a idealne vzduchac
  • Motor rozsireny se znamou historii - to aby byl casem provareny a take kvuli dilum
  • Vhodna k cestovani ve dvou
  • Klasicky vzhled - tzn kulate svetlo, zadny ten japano futuro nesmysl


No a to starsi - nebazenovy - Bandit vse pekne splnuje, idealne v rozmezi let 2002-2005. Kvuli cestovani ve dvou jsem vzal rovnou 1200, Nko mi osobne nevadi, zas tak hrozne na tom nefouka a aspon me to drzi od lamani kdejakeho rekordu.

Co se tyce pohodli pro ridice (186cm/80kg), dlouhe cesty nejsou problem, z nejdelsich jsem si dal Zlin->Frankfurt a po vikendu zpet, bratru 920+880 a vzdy na druhy den ok.

Cestovni rychlosti se na nahaci hodne lisi dle cloveka, ale osobne mi vitr nevadi do nejakych 160 v prime poloze, pak zaleham. Po zkouseni max. rychlosti prave na ceste po nemcich, jsem si zvykl i na 180 vzprimenych a uz mi to ani moc neprislo. Samozrejme tupy hluk vetru je na palici a pro dalnicni presuny si fakt musim poridit nejakeho walkmana, ale to je spis helmou a postihne to kazdeho na nakedu.

BTW. Max. speed dle tacho byl 245 po rovince, ale masina nalozena od tankvaku pres mne s baglem az ke kufru misto spolujezdce, mozna by prazdna i pustila o chlup navrch (viz. fota).

Batuzek (175cm/~55kg? proste hubena, mi to nerekne :D) si na cestovani taky nestezuje i na vetsi vzdalenosti (do 300 za den zatim), ale myslim ze zkousne i mnohem vic.

Spotreba 5+, hratky s top speedem tesne pod 11, ale tam tezko rict jak dlouho jsem to v jake rychlosti drzel (vyjel jsem celou nadrz v rychlostech 180-245) a vse si spocetl jen tak namatkou, popravde mi to bylo u .. a chtel sem byt mermomoci do tmy doma.

Ohledne spolehlivosti nemuzu rict kriveho slova, Bandit je tim vubec obecne znamy, jen menim olej, semtam procistim svicky a leju benzin.

Ikdyz, na svicky bude asi citlivejsi nez ostatni, vrkani plynem pri sytici je pekne uleje a clovek muze vyndat a cistit (alespon me se to jednouc stalo a od te doby si davam majzla) a pokud masina v nizsich otackach pocukava, reseni bude uplne totez, vytahnout svicky a precistit. Coz je operace bratru na 20 minut - svicky jsou pristupne bez rozebirani cehokoliv, jen se sundaji faje a svicka vytahne. Pohoda jazz, majitele GSR mohou jen tise zavidet.

Nevyhodou stroje je jednoznacne vysoka vaha, tohle neni zadny drobek vychazejici z SS kteremu ocesali kapoty, tohle je holt old school kopa zeleza. Osobne neresim, ale clovek ktery se o bandita zajima by s tim mel jiste pocitat. A fakt si nedelam rit! Pocitove je to jeste horsi nez to vypada na papire, ruzna GSR a Fazery cloveku prijdou jako z papiru a vodi si je jako detskou hracku, to tady nehrozi.

Masina je celkove vhodna na jizdu delsich vzdalenosti spise primerenou rychlosti, rekneme 140-160 uplne ideal. Na klopeni zatacek a honeni top speedu jsou tu jine. Do mesta a na ruzne cukacky ji silne znevyhodnuje vaha a vysoky zatah v nizsich otackach, ktery dela jizdu ucukanou a proste tohle ne-e.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Josef70
Josef70 napsal 10.01.16 v 10:08 10b.

Pěkný kousek

Lubos92
Lubos92 napsal 30.07.13 v 17:59

Pěknej stroj .

Hříbek
Hříbek napsal 16.11.12 v 12:23 10b.

Pěknej kousek měl jsem šestku a vím , že bandit má duši a jednou si ho zase pořídím, ale to už bude 12ka 10b

pardál77
pardál77 napsal 05.04.10 v 19:59

Blahopřeju k nádhernýmu Bandourovi,je to dobrej stroj ,odjezdil jsem na něm hromadu kiláků a nikdy žádnej problém.Tak at ti slouží

Bowow
Bowow napsal 01.04.10 v 19:59

Tááák ji konečně vidím aspoň 2D už se těším až je pojedem projet

Více komentářů



TOPlist