tak v téhle kategorii budu asi sám, resp. tahle motorka sama
První dojmy - uz je dávno prodaná
Recenze
a to právě proto, že ji bylo vyrobeno jen 400ks na světě, určena pro Japonský trh jako alternativa k 125 a 250 ccm. Je to 2T a k jako takové je třeba se k ní chovat a zacházet :) aktuálně ma nový pist, olej v převodovce, a chladicí kapalinu. Nemám ji ke každodení jizdě, mám ji vlastně navíc :)
aktuálně jsem své hodně exRGéčko našel tady na prodej: http://cenik.motoscoot.cz/Default.asp
v roce 1992 se začala v Japonsku prodávat její silnější varianta, model RG 200 Gamma. Poháněl ho kapalinou chlazený jednoválcový dvoudobý motor o objemu 195 ccm a výkonu 35 k při 9000 ot/min., který vycházel právě z menší stopětadvacítky. Ta se mohla na japonských ostrovech prodávat pouze s výkonem 22 k, přestože vývozní model měl koní 33. Motocykl měl stejné komponenty jako stopětadvacítka a i hmotnost byla prakticky totožná. U Suzuki zřejmě soudili, že typ RG 200 Gamma by mohl být řešením pro ty Japonce, kteří chtěli lehký a výkonný dvoudobý stroj, ale model RGV 250 Gamma jim připadal drahý a RG 125 Gamma zase málo výkonný. Bohužel, proti původním předpokladům, nešel moc na odbyt a výroba byla ukončena po pouhém roce.
Více na: http://www.motorkar...1983-1998-30919.html
Copyright © Motorkari.cz
pekny strojek taky bych se chtel zeptat jak jsou na tom ND hlavne takove ty pist valec atd. a za kolik by měla jit? co spotreba?
cago peto, ale jel jel! dyt jsem ti psal ze je treba asi poladit přívěru ... :)
jinak chlapi kdyby měl někdo zájem je na prodej ...
Paradni masina jen by jsi nas sni mohl vic seznamit..neco o tom jak to jede atd..
Co to tam plácáš opičáčku ? Tě chci na tom někdy vidět, ještě si na tom ani nejel .