Stačilo mi první svezení a bylo rozhodnuto.V sobotu jsem ji zdárně pořídil.
Recenze
Měl jsem v náběhu pořídit Hondu VFR800 nebo Triumph ST1050. Po měsíčním rozhodování a přebírání jsem k tomu náhodně přidal i Aprilii RST Futuru 1000.Na VFR hodně kritizovali ten " kopanec" a rozhodovala i cena. Po dalším pročítání recenzí jiných jsem se rohodl a jel to prubnout osobně a to rozhodlo. A doufám , že správně. Údajným 15 tisíc km se dá vzhledem stavu asi i věřit. Krásná červená metla mne uchvátila a dostala jméno "milenka"(doufám , že manželka nebude až moc žárlit). V neděli jsem ji protáhnul (milenku) kolem komínu a nadchla mne její reakce na plyn i s vyšším stupněm. Najeto cca.40 km , tak zatím bez zkušeností.
19.4. 2010 nastal ten velký a dlouho očekávaný okamžik pro mne i pro "milenku", ale nejdřím jsem musel koupit novou baterii. Spolu jsme strávili prvních 300 km za odpoledne z UH do Prahy a mohu říct , že jsem nebyl zklamán.Začínáme si na sebe zvykat. Po okrskách je vše v nejlepším pořádku , ale jak se najede na dálnici možná by to chtělo o něco vyšší štít, protože s mou výškou 185cm, když se pohodlně usadím , přece jen při rychlosti 150 je tlak na přilbu. Při dodržování po dálnici mezi 130-150 jsem dosáhl spotřeby necelých 7,8 l. Při delším cestování se musí víckrát tankovat.Ale nevadí. Není účel si sednout na motku a jezdit bez zastávky a nepokochat se krajinou(hlavně ted z jara, kdy to všude "pučí". Dnes mi utekla koupě origo kufrů na aukci , tak to začnu řešit úpravama asi, protože jsem dnes jel ověšen taškami, jak za mlada na čundr. A to se už asi nenosí.
20.4. provedl jsem pár průjezdů Prahou jen tak městem ,ale i v kolonách a můžu tu svoji "milenku "hodnotit za tento výkon za velmi úspěšný. Reakce na plyn veeelmi pozitivní , až si musím dávat pozor. V kolonách tedy převážně za 1 , ale ono to ani mezi těma vozidli rychleji nejde. Ona ta 1 snese dost. Se tsarou GPZ 6OO jsem to stále kvaltoval , ale tady nemusím. Už v jných debatách je kritizován origo zvuk a v těch kolonách by to bylo líp slyšet a dřív by uvolnovali středovou čáru v pruzích.Na GPZ mám ladáky aty jsou slyšet min. na 500m v kolonách.Mám trošku problém si uhlídat zařazený rychlostní stupen. Jdou tak lehce , že občas nevím(když si to nehlídám),co tam mám. Hlavně 3/4 a 5/6.Zvažuji proto ukazatel zařazeného stupně (pro mou jistotu).Znovu jsem se ujistil , že při rychlosti nad 140 s mou výškou 185 je nápor větru větší na ramena (tedy při jízdě na otevřené dálnici).Proto začínám zvažovat o přídavním štítku.Problém je ,že náhr.dílů a doplnků je strašně málo.Zrovna tak jako sehnat držáky na kufry. Nezbývá než poupravit jiné , nebo udělat. Svítí mi kontrolka Service, kterou jsem se snažil vyresetovat , ale nějak se to zobrahuje pak znovu.Budu muset ještě řešit.
at jezdi:) jinak problikavani efi se zbavis, kdyz to das na diagnostiku, znamena to nejakou chybu, dokazi ji smazat pak. me to take delalo.
Krásnej kousek
jak budeš zase projíždět Kunovicema tak pomalu ať si ji stihnu prohlídnout
Tak ať drží!!!
Pěkná, taky jsem ji sedlal, bacha na elektriku,to dobíjení atd.
V nesnázích mohu poradit, taky ty la%dáky jsem řešil. Viz profil.
Tak musim uznat ze ji cervena slusi. Opravdu hezkej kousek
Super volba !!! Budeš určo spokojen ! Přeju spoustu šťasných km !!!