Prodáno chci babetu co jezdí za litr okolo světu
Recenze
Výroba motocyklů ČZ 125/150 c probíhala v období zásadních politických přeměn, které vyvrcholily rozhodnutím vyrábět jednotnou, tzv. národní řadu motocyklů. Koncem roku 1953JAWA společně s ČZ představili nový typ motocyklu jednotného designu pro všechny objemové třídy tzv. "Kývačku".
Motocykly JAWA-ČZ typ 351 a 352 byly vyráběny téměř beze změn do roku 1956. Jedinou podstatnou změnou byla změna půlbubnových brzd na celonábojové.
Motocykly JAWA-ČZ typ 351 a 352 vyráběné strakonickou ČZ jsou designově jednotné s motocykly JAWA-ČZ typ 353 a 354 vyráběné týneckou Jawou. Celé jednotná řada využívá většiny shodných dílů, rozdílné jsou zejména použité rámy. ČZ využívala tzv. malý rám, dimenzovaný pouze pro motory 125 cm3 a 150 cm3, sišící se od tzv. velkého rámu pouze rozměry. Použité motory, vybavené magnetodynamickým zapalováním ČZ-BOSCH, si vynutily použití rozdílné spínací skříňky umístěné na zádrži. Spínací skříňka v sobě integruje spínač zapalování a světel s usměrňovačem a tlumivkou a kondenzátorem zapalování.
Motocykly byly vyráběny ve dvou barevných provedeních. Tradiční černé a červené odstín Jawa. Linkování bylo provedeno zlatou barvou. Většina vyrobených motocyklů byla v tzv. lidovém provedení, tedy s šedými ráfky a boky nádrže.
Konstruktér Josef Josíf nositel Řádu republiky
No hledal jsem ji celkem dlouho až tak moc půlbubnovejch není ..a 125 už tuplem
+ celkem bez zásadnějších zásahů... neorigo závodní)) potah sedla, výfuky, rukojeti
- nemá kryt řetezu (zatím)
Ahojky, tak tohle je opravdu ojedinělý kousek v této kubatuře, bylo jich fakt málo. A tachometr je na ní originál !!!, první kousky měly právě tyto tachometry - viz např. dobová udržovací příručka, tam je to z obrázku jasně patrné.
Ať se daří
a mě se to líbí :o)
zdarec jasně máš pravdu proto jsem ho nafotil))
dalsi pekna motorka do sbirky 125 jeste s tema pulbubnama moc neni a k tem neoriginalnim dilum patri taky tachometr