PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 50 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník robie46
Vloženo 6.8.2010
Aktualizováno 26.8.2016
Zobrazeno 3 534x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.2

Popis motorky


cagiva mito 50 P2 (derbi motor - vzhledově stejná jako Derbi GPR 50) R.V 1999, když sem jí koupil, byla zavřená na 45 km/h, teď už je o dost rychlejší :)

Více fotografii

První dojmy - cagiva mito - kapitola sama o sobě

Recenze

23.7.2010 - motorka pořízená v ne zrovna krásném stavu od motorkáře, byla zavřená ale od tohoto data do 3.8.2010 se na ní pracovalo jak se dalo. Nejprve prošla motorka kompletní očistou, jelikož předchozí majitelé byly "motorkářský prasata". Nechápu lidi, co se nedokážou starat o své věci obzvlášť v takové finanční hodnotě jako dříve stála nová cagiva mito. Občas s motorkou někde spadly a podle toho taky plasty tak vypadají. Během zimy se to musí dát do pořádku a mito musí dostat nový lak. Bohužel někde předchozí majitel zapoměl zadní sedačku a proto na ní čekám do půli srpna než mi jí dovezou z Itáli :/ Jinak originál výfuk včetně svodu je vyměnen za malossi gp pro, odstraněn airbox a nahrazen KN filtrem, NGK svíčka (chci si koupit radši iridiovku), větší trysky a pak už jen takový hovadinky jako nový gripy, nový šrouby do kapot, závažícka, reflexní proužky na ráfky, chromované tuning čepičky, atd. atd. Jinak už mám vyrobenou menší spzku, takže v brzké době jí tam navěsím. Konečně mito vypadá alespoň trochu k světu a nemusím se za ní stydět :)

\r
Jsem za ní rád a nejštastnější

\r

\r
PS: jinak kdo by měl nějaké ND na tento motocykl, tak at se mi ozve

\r

\r
13.8.2010 - MITO dostalo nový oleje, Motorex RACING GP 2T, a i převodový Motorex olej, čirý sklíčka do blinkrů, menší a lepší spzku :) stále chybí sedlo, ale snad už příští týden dorazí, PS: koupil sem i 14 zub místo 12 originálu, tak doufám že to líp pofrčí po rovině\r
\r
24.8. 2010 - originál karbec dell orto phva 14 vyměněn za phva 17,5 a opět znova přetryskován. Zlepšil se průběh otáček, tah odspoda, kopce jezdí i 80 kmh!!!\r
\r
2.9.2010 - 12 zub kolečko vyměněno za 14 zub, tudíž větší rychlost a menší síla, převody se zdelšily, uplná lahoda, po testovací jízdě bych vůbec neřekl že se změnil tah do kopce, rovinka bez zálehnutí 100 km/h, což si myslím že je slušné, z kopce to vidím na 120 km/h :D\r
\r
příště bude nový lak, KONEČNĚ SEDLO Z ITÁLIE!!!, nové polepy, sponzorské polepy a takový hovadiny

14.3.2011 - PRODÁNO - NECHŤ SLOUŽÍ NOVÉMU MAJITELI A CHOVÁ SE K NÍ TAK HEZKY JAKO JÁ

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
robie46
robie46 napsal 27.11.10 v 16:07

dělal mý jí chlápek z PZDesign

robie46
robie46 napsal 16.10.10 v 18:32

hele dělal mi to ten kluk z pzdesign.cz

RudyZZR
RudyZZR napsal 29.09.10 v 23:41

"Jinak už mám vyrobenou menší spzku"...to Ti ji delal kdo??

....Miloš....
....Miloš.... napsal 27.08.10 v 20:22

vypadá solidně za 10 bodíku

the_duck
the_duck napsal 11.08.10 v 21:37

pěkná jen ji udržuj v pěkném stavu, sám sem koupil Mito který bylo celkem dobité, ale ted už je to skoro ok.

Více komentářů



TOPlist