Asi první Blog v Brně. Italský design. Podle jedněch údajů montováno v Číně, podle druhých jen motor a zbytek složen v Itálii.
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Jiný pocit z jízdy jak na 50 ccm.
Recenze
Strašně málo informací o tomto modelu od prodejce. Jakmile jej zajedu budu dopisovat vlastní zkušenosti. Zatím to vypadá slušně. Bože ať je mírná zima a dá s jezdit. Amen
Po prvních 130 km to vypadá dobře. Teprve zajíždím. Váha asi 150 kg s plnou nádrží obnáší jiné grify při manipulaci při vytlačování z garáže. Čtyřtakt je proti dvojtaktu jako šepot květin. Pěkně jde za plynem a překonat 50 ve městě není problém. Nezvyklé je že zrcátka jsou širší než řídítka a tak jsem je už párkrát oťukal o auta v koloně.
Po 250 km a prvních km po dálnici a prvních jízdách ve dvou,,, je to hustý.
Na dálnici mi sice cvaká prdel, když mě předjíždí kamión - nějaké kilo by to chtělo navíc jako protizávaží. Ale kopce ve dvojici to je naprostá pohoda.
Chystám se udělat pár doplňků otáčkoměr, dvojblinkr, 12 V zásuvku).
Dopsáno 2021. Po cestě do HR ve dvou následovala cesta na SK, kde došlo k havárii. Totální havárka, zdravotní následky. Od té doby nejezdím. Skůtr stojí v garáži.
Skútr je hezký. Hlavně at' jsi v pořádku. Já havaroval před 3 roky, motorka je už dávno provozuschopná, já naštěstí zdráv. To bě přeju totéž.
Pěkný skůtřík. Jak dlouho vydržel? A proč tě předjížděl kamion když má skůtr maximálku 120? To nejede cestovních 95-100 ? aspoň sólo ?