Tak tento skútr projel už hodně. Za dvě sezóny 30 000 km. Spotřeba 2,3 l/ 100.
Dovolená v Německu, Polsku, Česku, Rakousku, Slovinsku a Itálii.
Recenze
O záporech bych ani nepsal, byť někdy nadávám na dražší originální díly. Ovšem bez nich by to nejezdilo tak, jak jezdí. Po rovině cca až 80 km/ hod. do prudkého kopce až 50 km /hod. Pouze to odnesl výfuk. Po 30 000 km měním poprvé pneumatiky. Olej kvalitní od Shellu, brzdové destičky nejsou nutné měnit.
Sice vím, že na padesátce se dá jezdit pouze po městě, ale vyjímka potvrzuje pravidlo. Přesvědčil jsem se při luxusní jízdě z Ljubljany do Českých Budějovic. Za 12 hodin s přestávkami a přejezdem hřebenů Slovinských hraničních Alp a Taury.
Se silným diabetem si troufnu maximálně na 125 ccm. Pak snad i Francie.
Na pajsce se jezdit prostě dá.
Pěkné cestopisy a super stroj Ať to dobře a co nejdéle jezdí
Parádní cestopisy . Chtěl bych tohle taky zdolat na svojí 125. A velký obdiv za výdrž za řidítkama . Když jsem jel takhle jednou taky 11 hodin v kuse (Orlický, Jizerský a Krkonoše) a měl jsem taky akorát jeden loupák a třetinku limonády. Ke konci se mi dělaly mžitky před očima a jízda byla opravdu nebezpečná , obzvláště rovné úseky silnice . Na 50 to musí být určitě ještě o chlup horší. Jen tak dál chlape. . Třeba jednou: Na 50ccm kolem světa.
Odemně to máš jasně za 10 bodů, nádherný počtení, já se vrátil k motorce po 40ti letech, nemám sice skůtra, ale stejně bych si asi netroufl vyrazit takhle sám na cesty prostě jsi borec - a hlavně hodně zdraví a mnoho km bez problémů a nehod!!
Máš to za deset. Z vlastní zkušenosti, kdy jsem z hecu dal po revoluci do kupy mustanga, vím, co toje. Jen ty plechovkáři si nějak víc na malorážku dovolej. Přeju hodně km, a kup tu 125, na kopce určitě dobrý. I ta spotřeba bude podobná.