PROFIL MOTORKY

Gas Gas Pampera 450 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník HANS85
Vloženo 22.3.2012
Aktualizováno 3.12.2015
Zobrazeno 2 663x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Hodné enduro, výkonem sice neohromí ale vcelku lehké, příjemné do ruky a na to "naše" ježdění bohatě stačí.

První dojmy - lehká, "pohodlná" do ruky, el. startér, nenárořná údržba, hydraulická spojka, vhodná i pro menší postavy... horší dojem dělají přední vidlice a karburátor, který nenabízí moc možností nastavení...

Recenze

Moto jezdím zatím jednu sezonu, a žádné závady se neobjevily. Na druhou stranu je to téměř nová mašina, po starším pánovi se 117mth najeto.
Výrobce uvádí výměny oleje po 30mth, z prevence měním po 20mth. Jistota je jistota a finančně vás to taky nespolkne. Krom toho na sezonu vystačí jedna svíčka a vzduchový filtr - ostatní součásti mají předepsanou pouze "inspection".

Suchá váha 119kg, při odstanění "nepotřebného" se lze dostat na nějakých 115kg. Nádrž 7,2 l vystačí na 90 - 120 km, na rezervu se dá ujet zhruba 15 km. Není to mnoho a tak PET láhev si v batohu místo najde :)
Originální přední vidle výrobce dosti podcenil, nebo spíše odbyl - zdvih jen 202mm se do terénu nehodí. Vzadu potom lze nastavit pouze předpětí.
Rozvor je o něco delší než u ostřejších endur podobné kubatury, ale to je dáno spíše úhlem řízení, podle mě tím ovladatelnost neutrpěla.
Brzdy vzhledem k váze mají účinnost dostatečnou, za zmínku stojí hydraulická spojka.
Multifunkční LCD display má dostatek funkcí a lze na něm ledacos nastavit - např. signalizace řazení.

Klady:
- lehká, "pohodlná" do ruky
- el. startér
- nenárořná údržba
- vhodná i pro menší postavy

Zápory:
- přední vidlice
- karburátor nelze příliš nastavovat
- ložisko zadního kola často odchází

UPDATE
tak po delší době s touto moto (3 sezóny) přidám nějaké postřehy:
moto zatím bez jakékoliv závažnější chyby - ujel jsem na ní necelých 100 hodin, celkově tedy něco přes 200 mth natočeno.
stálou bolestí jsou ložiska zadního kola - je to vyřešeno nějak hloupě, leze do toho spousta bordelu a životnost je tak max. sezónu (záleží ovšem co jezdíte)
další bolest jsou nevyztužené chladiče - chce to vyrobit si výztuhy, jinak bude chladič po prvním pádu do vrtule (vlastní zkušenost). naštěstí díly jsou obecně dobře dostupné a ceny solidní
jedinou závadou v mém případě byl prasklý zadní kotouč a musel jsem si nechat vysoustružit vodící kolík zadních destiček - originál byl z měkkého materiálu a destičky do něj postupně vymačkali hranu o kterou se potom kously a přibrzďovali...
jinak ale jen pravidelný servis a spotřební materiál (olej 15-20mth, řetězovka, vodítka, filtry, pneu...)
teď čeká ještě repas přeních tlumičů a nějaké drobnosti, spíš z prevence...
rád bych si časem pořídil něco ostřejšího a pokud to finance dovolí, tuhle moto bych nechal třeba pro mladou, nakonec výkon, váha, výška sedla a hydraulická spojka se hodí i pro slečny :)

doporučení? na enduro ideální, spolehlivá, bezúdržbová, neurazí. "Paliči" z ní nadšení nebudou, stejně tak se nehodí na motokrosové tratě - podvozek na to prostě není stavěný a dá vám to najevo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HANS85
HANS85 napsal 03.12.15 v 22:13

Prodáno uživateli Kucakuca

putin28
putin28 napsal 24.03.12 v 07:24

Více komentářů



TOPlist