Originál zachovalá klasika Vespa PX200. Dvoutakt, 4 rychlosti, bez baterie, nožní startování, v současné chvíli v rekonstrukci motor.
První dojmy - první dojem byl perfektní - malá, lehká, obratná, poslušná motorka. do zatáček jde lehce a sama, jen brždění je trochu adrenalin - bubnové brzdy ať jsou sebelíp seřízené nemají ten brzdný účinek co by člověk v dnešní době očekával
Recenze
Rychlý, obratný klasický celoplechový skůtr. Jedna z ikon značky Vespa. Klasický veterán z osmdesátých let. Modrá barva, vše funkční, maximálně odlehčeno. V plánu lehký tuning, ale těžko říct jestli a kdy k němu dojde. Rád bych 210ccm sadu, výkon alespoň 20 koní.
23.07.2014 :
v současné chvíli je motorka krom laku po kompletní GO, motor byl do šroubku rozebrán, vše vyměněno, udělaný výbrus, nový píst, ložiska, spojka, řazení, lanovody, zkrátka všechno. sundal jsem laděný výfuk a pro záběh motoru jsem se vrátil k originálu
a jsme v pořádku doma ! dneska v kuse 160km na jeden zátah. motůrek se zajíždí, je to paráda
dík a dneska hurá na Pragovespu 2014 !!
Krásná legendární Vespa Krásný tvary Tak at ti slouží a 10b jasných
dík :)