Poslední Moto Guzzi s karburátory která se vyráběla. Sportovně cestovní motocykl s obrovským charismatem.
První dojmy - Klasická "sportovní" Guzzi se všemi jejími nectnostmi, ale úžasnými emocemi. Na rozdíl od jiných však skvěle péruje. Tedy po úpravě původně hodně měkého předku.
Motorku bych doporučil pro - Pro srdcaře milující značku Moto Guzzi.
Recenze
Tento motocykl měl dost pohnutý a smutný osud. Koupil jsem ho s tím, že do poslední chvíle jezdil a pak z důvodu nehody rok stál. Byl ve velmi omšelém a zanedbaném stavu ale kompletní. Doufal jsem proto, že investice do jeho rekonstrukce nebude moc velká. Opak byl pravdou. Na co jsem šáhnul, bylo na pokraji své životnosti. Bylo tedy potřeba částečně zgenerálkovat převodovku,kardan a vidlice. Byla nutná výměna vačky, ventilových zdvihátek, ventilových vodítek, ventilů, všech možných těsnění a guffer.
Práci čištěním, tryskáním atd. nemá cenu vypisovat.
Dále jsou nová řidítka, polepy a také lak.
Zvolil jsem jemnou černou metalízu, aby vynikl stříbrný zavěšený motor, protože to je srdce každého motocyklu a to na čem záleží.
Ještě doladit pár maličkostí a vyrazit...
No, ukázalo se že to tak úplně maličkosti nebudou. A nejen pro to, že se rozsypal startér.
Především jsem tím že "chlastala 10l a navíc blbě jela, zjistil, že je poškozená řídící jednotka zapalování. Nová cca 12000... Naštěstí to vyřešili v Přelouči v Ignitechu za 3400 náhradou i s montáží. Doplněné laďáky výfuky, otevřenými karburátory, natryskováno a jede super!
Tak tady nejde dát nic, než 10 bodů. Je to nádhera, prostě nádhera. Tohle bych mohl mít v garáži, fakt že jo.
Super, jsem rád že se najdou lidi co se nebojí je dát dohromady, byť to stojí dost času a peněz
KLOBUK DOLU
Nádherná! Moc se mi líbí..
Nádherná sportka, hodně bezproblémových km