PROFIL MOTORKY

Simson KR51 Schwalbe (1972)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CajjaCBR
Vloženo 9.5.2012
Aktualizováno 9.5.2012
Zobrazeno 3 497x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Muj druhej Schwalbák,zrovna jsem ho nevyhledával ale dostal jsem ho od známého tak jsem se do něj pustil...taková recese

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Recenze

Mit der Schwalbe KR 51 (KR = Kleinroller) wurde im Februar 1964 das erste zweisitzige Kleinkraftrad aus DDR Produktion vorgestellt. Um den Zweipersonenbetrieb zu ermöglichen mußte ein robustes, neues Triebwerk geschaffen werden. Mit dem Motor M 53 war den Suhler Konstrukteuren ein guter Wurf gelungen. Er wies gegenüber den Vorgängermodellen einen deutlichen Zuwachs an Leistung und vor allem Durchzugsvermögen im gesamten Drehzahlbereich auf. Die 3,4 PS ermöglichten selbst im Soziusbetrieb eine Höchstgeschwindigkeit von 60 km/h. Die ersten Prototypen legten täglich bis zu 1000 km unter härtesten Bedingungen zurück. Dank des Kühlgebläses konnten alle Steigungen und Berge ohne Überhitzung bewältigt werden. Auf Anregung des Werkes wurden 60 km/h durch den Gesetzgeber als neue Höchstgeschwindigkeit für diese Fahrzeugklasse festgelegt. Diese vom internationalen Standard abweichende Regelung ermöglichte einen flüssigeren Verkehrsablauf und das Kleinkraftrad wurde nicht zum Verkehrshindernis. Die Schwalbe machte in ihrer fast 30-jährigen Bauzeit sehr viele technische Weiterentwicklungen mit. Äußerlich blieb sie jedoch annähernd gleich. Die verschiedenen Typen der Schwalbe sind KR 51, KR 51/1 und KR 51/2. Die Karosserie schützt den Fahrer weitgehend vor Verschmutzung weshalb die Schwalbe insbesondere von Frauen gern gefahren wurde. Es gab auch eine Sonderausführung KR 51/1 S mit automatischer Kupplung. Für 1972 / 73 war der Serienlauf eines modernen Rollers mit Getriebeautomatik geplant. Dieses wurde aber leider durch fehlende Investmittel verhindert...

Trochu němčiny...no co je to německej stroj :.-) Je to zkopírované z němec stránek...
Jinak nevim co bych napsal jede stejně jak ten můj druhej-oranžovej.V létě pár výletů a pak ho uložim k ostatním...asi
Opět mi pár drobností chybí...řadící a start páka se už 3 měsíce chromuje,výfuk jsem poslal zpět na reklamaci...snad to časem dám dohromady.Ale jezdí,brzdí a zatáčí...jen namám aku tak jaem dal do blinkrů 2vláknovky a svítí to spolu s parkovačkama...takovej american čopr styl No abych je využil kddyž už je mám.
Jinak má to tažné ale namám co tahat tak kdyby měl někdo doma toho jejich německého "PAVa" tak koupím

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hardwyred
hardwyred napsal 07.09.19 v 20:28 10b.

Pecka

mingo
mingo napsal 17.01.15 v 19:29 10b.

nádhera

SuperSic58
SuperSic58 napsal 09.01.14 v 22:30

krásnej veterán, super sbírka, kde na to bereš čas, prachy a prostory??? nechápu

GelbeReiter
GelbeReiter napsal 31.07.13 v 20:22

Zdravím, koupil jsem si stejný kousek a teď řeším za jakých podmínek s tím muzu jít na cestu, podleha to registraci, nebo ne? Pojistil jsem si to a myslel jsem si ze je to vse, ale teď si nejsem moc jistý, jak to řešíš?

Díky

šťáva74
šťáva74 napsal 01.02.13 v 14:04 10b.

pěkná práce

Více komentářů



TOPlist