PROFIL MOTORKY

BMW K 75 S (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ironscrap
Vloženo 26.6.2012
Aktualizováno 26.6.2012
Zobrazeno 1 719x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Ležatý tříválec s kardanem a krásně hranatou polokapotáží.

Recenze

Motorku mám teprve chvilku tak jen pár základních poznatků ... Tříválcovej motor je prostě skvělá věc.Průběh krouřáku od spodku,žádný klepání.V provedení BMW je navíc skvěle tichej (možná až moc).Všecko je pohodlný a nějak tak po ruce,jediný na co si člověk musí zvykat je jiný vládání blinkrů.Pod sedlem je místo na nářadí a v zádi motocyklu je schránka nebojim se říct velká.Vrcholem všeho je ale výklopná páka na boku motorky která je skvělej pomocník při stavění na stojan.To se u BMW vážně povedlo.Do bočních kufrů se toho vejde celkem dost (ženský teda asi budete muset špetku krotit,bezedný nejsou) a vrchní nemam.Po designové stránce musíte posoudit sami jelikož to má každej trochu jinde.Jediná moucha co jsem v tomhle směru našel je jakási "díra" na levé straně motorky.Tam budu muset dovyrobit nějakou krytku.Co se ale moc nepovedlo je polokapotáž která se vlivem vymačkaných silentbloků mrská zeshora dolů (myslim že to musí dělat i nová vzhledem k trochu nešťastné konstrukci),o přístrojové desce ani nemluvě.Navíc kapotáž pod motorem a horní kapotáž spolu nejsou nijak provázány a tak na motorce trochu vlají.To nejhorší je ale převodovka která je pro tak supr motor strašně krátká.Červená zóna u otáčkoměru začíná u šesti a půl tisíce a to na pětku znamená tak 140 km/h (a to bůh ví jestli,myslim že tacháč ukazuje tak o 10km/h víc než je skutečnost).Motor se zbytečně točí a při předjíždění na dálnici je výlet do červeného pásma celkem logickej a to se mi nelíbí.Navíc není žádná šance převodový poměr změnit jelikož prostě neni kde ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist