PROFIL MOTORKY

Triumph Daytona 675R (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník vincenzo_ch
Vloženo 11.9.2012
Aktualizováno 14.9.2012
Zobrazeno 2 588x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dva skvělý dny na týhle zázračný Daytoně, třetí den byl kritický a osudový ... :-/ Zase jen půjčená.

Více fotografii

Recenze

Daytona je bezkonkurenční stroj. Dvakrát to pak platí o Rkové verzi která je už z výroby vytuněná kde to šlo. Pancéřový hadice, quickshifter, ohlins vepředu i vzadu, bremba.

Všude kde jsem přijel dělala parádu. Lidi po ní koukaj a ani tady jich moc nejezdí, nějak je tu přeR6kováno.

Jako tradičně, za tři dny mám za sebou asi 1200 km a co se motorky týče, samá pozitiva. Co se řidiče týče, motorka mi ukázala na co mám a na co ne, lekce co se nezapomene. Takže recenze ve zkratce:

Motor
Jak už jsem psal u street tripla, já a tenhle motor prostě pasujeme k sobě. Tahá to odspoda až nahoru, žádný záludnosti prostě jen ryzí sílá na celý čáře (resp. kruhu otáčkoměru). Jelikož jsem chtěl něco s čím se dá jezdit rozumně i po městě, je tenhle stroj to pravý - vůbec neprostestuje v nízkejch otáčkách a jde pěkně za plynem, 50kou na trojku, 60 na 4ku.

Oproti 600RR nebo R6ce motor nemá 'wow' faktor, tedy ten pocit že při vyšších otáčkách najednou začíná peklo. Daytona jde hladce nahoru a tahá a tahá a tahá. Někomu se to možná na supersportu nezamlouvá (slyšel jsem názory jako že je to až moc perfektní, tj. sterilní) , mě to příde jako výhoda která možná mírně ubírá na zábavnosti.

Ovládání
Když už jsem u toho motoru, tak rovnou přidám že rychlosti jsou blízko u sebe, takže není potřeba výrazně mávat heftem při podřazování v nižších rychlostech, ve městě to dost přidá na pohodlí. Oproti Streetovi samozřejmě sportovní posez, kratší zahnutý řidítka. Na dlouhý tůry to uplně není, ale moje zápěstí ten megametr (1000 km = 1 Mm) docela zvládali. Záda už trochu hůř, ale trochu rozcvičení při zastavení a protažení za jízdy to docela kompenzuje ...

Zatáčky asi ani nemusím komentovat, v pasech poslouchala na jedničku, kam sem kouknul, tam jela a držela. Žádný záludnosti, i zadní kolo ustálo i moje občasné neprofesionální zacházení při podřazování v serpentinách.

Ve švýcarsku jsou oblíbené horské cesty kam se vejde jedno a čtvrt auta, ale přitom je to obousměrná silnice co se táhne 20km. Tady se výborně osvědčila zadní brzda jako rovnátko motorky (jsou momenty kdy je potřeba motorku narovnat a vyhnout se autům v protisměru).

Celkem
Daytona je stroj na parádu, do hor, do města i na okruh. Taková holka na všechno ;) Delší cestování s ní asi nebude úplně zábava, ale moje záda i zápěstí ustáli celkem v pohodě 2x500km za víkend a to nemám na sportovni posez vůbec žádný trénink. Krásně poslouchá jak plyn, tak řízení, tak brždění, jen člověk musí vědět ... já jsem bohužel ovládání nezvládnul a nechtěně otestoval přední Bremba až na doraz.

Pod čarou:
Bohužel jsem vůl a nejsem natrénovanej na reflexy při krizovým brždění, plus nová moto a netušil jsem jak moc přední brzdě můžu naložit. ABSko by mě možná bejvalo zachránilo. Takhle jsem ale Daytonu přebrzdil a sebe parádně sejmul. U ní to odnesl motor (nebyly protektory), resp. skříň převodovky, která se během pádu o pár centimetrů ošmirglovala. Holt, chybama se člověk učí a je mi jasný že do Rka určitě nepůjdu, jelikož tu chci ještě nějakou chvíli zůstat ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jarda
Jarda napsal 03.10.12 v 19:48 10b.

Supermrecenze

Více komentářů



TOPlist