PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FLHTI Electra Glide Standard (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mathe_M
Vloženo 1.1.2013
Aktualizováno 7.6.2013
Zobrazeno 2 262x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Přátelé, prodáno ! A jsem rád, že je opravdu v dobrých rukou... Láďo, hodně štěstí na cestách, ať slouží. Starej se o náš "zásnubní motocykl" dobře
A "svatební motocykl" už je na cestě a můžete hádat co to bude... D

Motorka koupena od nový motocykl

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Victory Cross Country Tour: důvod neuveden

První dojmy - Motocykl padne do ruky perfektně, maximální ovladatelnost, při jízdě má člověk pocit že má motocykl o 100kg méně.

Motorku bych doporučil pro - Jednoznačně cestovní motocykl na dlouhé trasy, díky lehkosti ovládání je ale vhodný i pro denní použití (např. cesta do práce - sám používám). Maximální komfort jak na dlouhé tak na krátké cesty.

Doplňky na motorce - Komplet King Tour Pack, opěrka i pro řidiče, doplňkové stupačky na rámu - a hlavně pak elektronicky regulovatelný výfukový systém Dr. Jekill & Mr. Hyde.

Recenze

Krásný motocykl, za 2 a půl sezony najeto 33.000 km a nemám výhrad kromě nižšího výkonu než bych si představoval na dlouhé cestování.
- - -
Jednoznačně cestovní motocykl na dlouhé trasy, díky lehkosti ovládání je ale vhodný i pro denní použití. Maximální komfort jak na dlouhé tak na krátké cesty.
Jediná nevýhoda je nízký výkon... když máte dohromady "i s nákladem" 550 kg, tak by to chtělo aspoň 100 koní ... ...
Nový podvozek (a vlastně rám + svody atd..) vyráběný od r. 2009 se chová perfektně, jízdní stabilita, ovladatelnost, zatáčení, brždění ... ten motocykl překvapil snad všechny lidi, kteří na to sedli, ať už měli předsudky (proti HD) či nikoliv.
Jedná se o kvalitní cestovní stroj a byl za dobré peníze i když jsem kupoval fungl nový (člověk jen musí umět koupit - dovezl jsem si sám ze zahraničí v rámci EU, takže komplet evropský model jako by byl odsud).
Mě je jedno že to je HD, nejsem fanouškem pseudo-kultu Harley Davidson i když je to samozřejmě "často hezké". Obdivuju techniku, a ten vzduchový OHV motor je prostě úžasný (a už i velmi kvalitní). Marketingový a konzumní pseudo-kult jménem Hárlej Dajvicon a vše co s tím (bohužel) nedílně souvisí mě ovšem čím dál více znechucuje až natolik, že uvažuji o výměně za Victory Cross Country.
Přiznávám, že je to ale bohužel z poloviny díky tomu co píšu výše, a ne jen kvůli motocyklu samému (...což je škoda, protože o motocykl by mělo jít v první řadě, že? Bohužel mě to provází na každém kroku natolik, že se od toho nějak těžko dokážu oprostit...). Vlastní motorka má opravdu jedinou, avšak výraznou nevýhodu, a tou je nízký výkon.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BlackDog
BlackDog napsal 01.10.15 v 11:00 10b.

Mathe_M
Mathe_M napsal 26.01.13 v 21:25

Ještě věcnej koment tady ke klukům dole:
1) jasně, dát do nevybavený motorky v ceně 300tis Kč motor za 220tis... kluku, tys měl kandidovat na prezidenta!
To 120Rko sleduju už dlouho, v americe se dá koupit za polovinu.. (kurvy..:(..) ... ale takovej motor se musí dat DO NĚČEHO... do něčeho, co za to bude stát. To je exkluzivní kus, a možná na něj jednou dojde, ale určitě ne do týhle konkrétní motorky.
2) Bohužel NEMŮŽU souhlasit, že to má výkonu dost. Prostě nemá. Při cestování nepotřebuješ jenom "jet rovně", potřebuješ taky předjet, a třeba přes Německo (pro mě kdekoliv) je POHODOVÁ cestovní rychlost 160km/h ... pokud chceš s jakýmkoliv Touringem - ať už 96ci nebo 103ci jet touto rychlostí, musíš to dřít jako vůl a stejně to nepojede. Akorát výrazně stoupne spotřeba. Jako pohodový ježdění - ok. Ale když chceš ujet pár tisíc kilometrů, a máš třeba pár dnů za sebou naplánováno kolem 800km nájezd... (čili cca 10h v sedle s plnou náloží) tak zatraceně poznáš, jestli máš (v konečném součtu - i s přestávkama atd.) průměrnou rychlost 100km za hodinu, (a to celkem ve smrti), a nebo "na pohodu" 130 km ... kdo najede aspoň 15-20tis KM ročně na dlouhých cestách ten snad ví o čem mluvím. Já v r. 2010 najel v součtu na obou motorkách skoro 30tis KM za rok, takže si to nevymýšlím...

Mathe_M
Mathe_M napsal 26.01.13 v 21:15

Melich: ... já Tebe??? D ... snad Ty mě ne!!!
Electra je dobrej stroj. Fakt. Je to paráda a má to styl. Je to spolehlivý, výborně ovladatelný, užitečná hodnota vysoká. Ale čistě technicky a prakticky (což bohužel právě většina lidí jakoby nezvládne se oprostit od toho há dé) - ta Victory je prostě ve všem lepší. Má větší výkon, větší kufry, lepší výbavu, technika řádově lepší ... Navíc mě se to jako opravdu líbí (což je naprosto subjetivní věc). Je to moderní, i když si to podle mýho zachovává "americkej luk" ... a hlavně kultivovanej a elegantní vzhled. Jsem na to fakt zvědavej... jestli to vše dopadne... Kdo mi pomůže prodat Electru abych moh zjistit co je teda lepší toho zvu na kafe na benzínce a nebo na kuře z kentaky.

Melich76
Melich76 napsal 04.01.13 v 15:27 10b.

Teda chlape ty mi bavíš. Po "checknutí" tvého profilu jsem koupil Night Roda a teď abych šetřil ještě na Electru, kterou bych pak prodal a šel do Victorky? K mašině se vyjadřovat nebudu, určitě je pěkná a doufám že ji uvidím i na vlastní oči ( když jsi tak skoupý na fotky ) Spíš tleskám odvaze napsat o tom co tě vede k zamyšlení o výměně HD za Victory.

riccie
riccie napsal 03.01.13 v 19:22

Nevím po čem teskníš když máš nabušenýho Night Roada a k tomu cestovní Glide Standart,od ní asi nemůžeš chtít tolik/to je moto na pohodu/

Více komentářů



TOPlist