PROFIL MOTORKY

Rieju SMX 50 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TommyPchalek
Vloženo 24.3.2013
Aktualizováno 27.4.2016
Zobrazeno 2 807x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tahoun co pokud se o něj staráte tak nezradí...

Více fotografii

Motorka koupena od seča (Moravská Nová Ves) - Koupě proběhla bez problému. Skvělý přístup, bezproblémové chování a vyřizování.

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Derbi Senda 50: Rieju byla hezčí :-) V té době nezajímavá nabídka.
Aprilia MX 50: Vypadala v dost pochybném stavu a za hodně peněz.

První dojmy - Motorka táhne jako pitomá, ale jen ve vysokejch otáčkách - ale to by nebyl 2takt :-D Do města ideální :-) Maximálka je 80km/h, ale ideální cestovní rychlost se pohybuje mezi 60-65km/h, dál to nemá smysl honit :-D

Motorku bych doporučil pro - Doporučuju pro mladý lidi, co se chtějí motorku o obsahu 50ccm která už nějako vypadá ;-) Hodí se skvěle do města (pro toho co rád sází kvalty) a taky na jízdu okolo komína. Prostě moto "všeho druhu" pro začínající :-)

Doplňky na motorce - Blastry, teploměr, kryt řetězu, držák na značku + zadní světlo, LED blinkry, pancéř. hadice,..

Průměrná spotřeba - 3.25846 l/100km

Recenze

Nejaktuálnější věci k motorce za tuhle sezónu jsou dole.
Ostatní sezóny jsou v deníku.


___

ZIMA 2015/16

___

23.12.2015
Tak zase začneme...


Je to tu zase Postavit motorku na "špalek " a rozebírat Jako první jsem se pustil do vycuknutí motoru a potom jeho pořádnému očištění. Po 7.000 kilometrech musím říct, že válec s pístem vypadají libově a troufám si říct, že minimálně ještě dvě sezóny vydrží V horní části válce je stále vidět honování a ve spodní části už jsou svislé rýhy od pístu, které jsou ale jenom pohledové, nikoliv do hloubky. Docela mě to překvapilo, protože ta padesátka se oproti stopětadváce nedá tolik podtáčet a "šetřit" motor

Dalším krokem bylo sundání zadního kola a kyvné vidlice. Hodlě dlouho to nikdo nedělal, protože šrouby byly zarezlé a byla docela fuška je vymlátit, jeden bylo dokonce potřeba odříznout. U spodního přichycení přepákování k rámu mi přijde divné, že nejsou ložiska, ale šroubovací vložky (v nich to samozřejmě zarezlo).

Výfuk odvezen na pískování. Poté aplikace kamnářské černé 3 vrstvy a horní vrstva ve spreji. Neudělám chybu jako minulou zimu, že ho vezmu jenom 2 vrstvama spreje

Demontováno přední kolo, poté přední vidlice, přetěsnění. Vyndány brýle kde proběhne výměna ložisek. Následovalo kompletní odstrojení elektriky a zbytku plastů. Zbylý rám zbývá očistit, odvézt na pískování a za odměnu, že se mnou motorka vydržela 10.000 kilometrů rám a kyvnou vidlice čeká nová barva. Rám půjde do práškové černé a kyvka nejspíše do práškové bílé Také příjdou přidělat nějaké ty držáky (krytu pod motor, jednoho z plastů) a také úprava zámku řídítek (velká vůle v otáčení řídítek při zamčení). Výměna dorazů řídítek.

Rám, vidlice a zadní kyvka očistěna. Rám je připraven na vaření, kyvka šla na repasi a cestou si skočí ještě na pískovnu a na komaxit. Motor šel na rozpůlení, protože bude asi někde špatné ložisko. Při té příležitosti se vymění všechny ložiska a gufera a vyrobí se nové těsnění.

Rám s kyvkou odvezeny na pískování, při té příležitosti jsem si vyzvedl rovnou první várku. na Rieju to byl jenom výfuk, ale i tak to potěšilo.

Rám přivezený z pískovny. Barva byla opravdu držák, takže se muselo pískovat brokama a to natřikrát (proto taková cena).

Rám v laku. Třeba doladit detaily a připravit na osazení. Ložiska PLC 25-8-1 k nesehnání. Proto výměna za 32005 AX (stočeny). Kyvka v laku. Do motoru objednán nový vyvažovací hřídel, CDI, příruba sání, tlakový spínač na zadní brzdu, fajfka, gufera, těsnění.

V průběhu prací se bude popis aktualizovat.

Foto v Galerii na profilu







___

CO MOTORKU DÁLE ČEKÁ:
-Moje pr*el

KOLIK PENĚZ MNE TO ZATÍM STÁLO?
-Blinkry...230 Kč + 380Kč + 230 Kč
-Zámek...310 Kč
-Lanko...180 Kč (4x)
-Těsnění 350 Kč + 150 Kč + 500 Kč
-Oprava motoru 5.100 Kč + 2000 Kč + 230Kč
-Gumy 2.400 Kč
-Převoďák 1130 Kč (5x)
-Řetězovka 1.250 Kč + 1.450 Kč
-Destičky 800 Kč
-Kotouč 1150 Kč
-Zadní světlo + odrazka 400 Kč + 90 Kč
-4x držák masky 340 Kč
-Rychlopal 650 Kč
-Silentblok výfuku 280 Kč (2x)
-Přepínač 2500 Kč
-Pískovna 300+1700 Kč
-Komaxit rámu 660 Kč
-Ložiska (32005 AX) 160 Kč
-CDI 510 Kč
-Příruba karburátoru 255 Kč
-Tlakový spínač (10x1,25) 205 Kč
-Fajfka 100 Kč

-Fridex, spojovací materiál a poštovné ani nepočítám

___
25.990 Kč

___




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubos92
Lubos92 napsal 18.03.14 v 13:25

Pěkná .

Nikkolka
Nikkolka napsal 06.10.13 v 22:24 10b.

Machy07
Machy07 napsal 17.08.13 v 19:11 10b.

pěkný stroj

poli651
poli651 napsal 25.05.13 v 00:13 10b.

Více komentářů



TOPlist