Stadione S22 po renovaci někdy kolem roku 2006.Moped jsem zakoupil v Srpnu 05 za 2500kč v poměrně solidním stavu.
První dojmy - Je to malý ,je to mrštný , nic to nežere- cca 1,75 litru na sto. Při vyšších rychlostech se to nepříjemně vlní . Renovace trvala asi půl roku.A spolkla něco kolem 15 tisíc kč.Je zábava na tom jezdit, je to něco uplně jinýho.
Recenze
Jak sem ho uviděl tak sem to musel mít.
Problematické a špatně dostupné díly
1)Zapalovací cívka (ještě celkem dostupná cena:0-1000kč)
2)Rámeček světla-najít nějaký nepoškozený to už je hodně velký štěstí (proslýchá se že to někdo začne lisovat jinak dostupnost celkem dobrá ale samí pomačkaný,dostal sem od strejdy celkem pěkný)
3)Náhon tachometru-u většiny stadionů jej majitelé odstranily nebo se poškodil sehnat jej je skoro nemožné ale přeci!na burze jsem koupil dva poškozené z kterých šel složit jeden zdravej za 200kč.
4)Pružina dekompresoru věc celkem dostupná-lze koupit repliku 50-90kč sám jsem měl ještě originální už nachromovanou a při nandavání mi praskla
5)ŠROUBY-nevěřil jsem že je takovej problém sehnat šrouby s hlavou na plochý šroubovák ,prošel jsem v Praze snad všechna železářství a ve všech jsem dostal odpověď "tak to nemáme" až mi kamarád doporučil firmu FABORY jsou sice docela drahý ale mají tam úplně všechno a ještě si můžete vybrat povrchovou úpravu (bez úpravy,černění,zinkování,chromování)
6)Tlumič sání-kapitola sama pro sebe, dostupnost téměř žádná a když už tak za nekřesťanské peníze.Bez tlumiče to nejede tak jsou dvě možnosti:buď udělat tlumič pomocí hadru nebo koupit karburátor vajíčko(želvička) ten stojí okolo 500kč.Ve Voticích u Bartůňkových ale mají dobrou alternativu je to takové sítko které se upevní do hrdla karburátoru a stojí asi 120kč a s tím to pak pojede (nakonec to nejede ani sním)
nadhera, sqelá prace !! palec hore
Pěknej kousek 10b.