PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZRX 400 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník drahx
Vloženo 28.3.2013
Aktualizováno 29.3.2013
Zobrazeno 1 652x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje srdeční záležitost, koupil jsem jí jako novou a nemůžu si jí vynachválit. Sice už trochu retro, ale Ninju 300 co se dělá dnes strčí do kapsy s prstem v zadku...

První dojmy - Po Suze RF 900 jsem hledal něco opravdu lehkého, malého ..., původně jsem chtěl nějakou 600, ale to má přeci každej tak jsem hledal něco nevšedního. Motorka mě vyloženě padla do ruky a je na ní neskutečná sranda. Do zatáček díky 159Kg padá jak kolo a ve výjezdech se dá držet plnej a když si na tohle člověk zvykne dá se s ní jet hodně rychle

Motorku bych doporučil pro - Všem kdo hledají něco nevšedního, rychlého a mají už nějaké tisíce najeté. Motorka je hodně rychlá ale musí se s ní člověk naučit protože má úzké využielné pásmo otáček. Dá se s ní ujet mnohem silnějším motorkám jen to chce chodit pozdě na brzdy a řadit až v 15tis.:-)

Doplňky na motorce - Motorka má zkrácený orig. výfuk a kompletně vykuchaný... na jednu stranu se za to stydím protože to je moje práce a spousta lidí se nad tím zasměje, na druhou stranu zvuk je luxusní a já se směju když vidím jak lidi vyhazujou za drahé výfuky, no věc názoru..., jako nejlepší doplněk který mohu vřele doporučit je Rychlořazení - Quickshifter, řazení pod plným plynem kdy přidaná jednotka vypíná zapalko, opravdu úžasná věc když motorka při řazení táhne bez nutnosti zavření šoupátek. Jak jsem psal pětka jde do omezovače na 230 a šestka je už nepoužitelná. Tak to mají skoro všechny silnice a bylo to z důvodu měření hluku výfuku. Orig. sekundáro má 15 zubů, už mám koupené s 14 zub. tak uvidíme jaká bude změna. Do budoucna chci ještě dát podsedák z nějaké novější Kawy.

Recenze

Motorka je čistokrevná okruhovka, proto nevím zda jí doporučit začátečníkům. Asi jako největší přednost je její podvozek kdy šestka mohla jen tiše závidět. Co se týče rámu tak si myslím že i v dnešní době je jeden z nejtužších co se vyrobil. Motor sice neutrhne ruce ale pro začátek není ideální volba protože se dá hodně přetáčet až za 15.tis. Čtyřka má omezovač na 200km/h pětka na 230km/h a šestka drží rychlost. Na svůj obsah je hodně rychlá, ale za cenu pravidelného servisu, oleje typu Castrol power 1 Racing atd.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ludwei
Ludwei napsal 29.03.13 v 13:16 10b.

Ať ti dělá jen radost

4čmela4
4čmela4 napsal 29.03.13 v 11:12 10b.

hezká u mě za 10b a taky takovou mám a vím jaká sranda na ní je ať ti slouží

Trinnlee
Trinnlee napsal 28.03.13 v 17:03 10b.

pekna a velmi netradicni motorka...zajimavy objem 400cm se dnes moc nevidi...

Více komentářů



TOPlist