Gilera RC600R, podvozek komplet Kayaba, brzdy Brembo, 161kg, 53HP, legendární motor gilera Bi4 (rozvod řemenem)
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Váha dle TP 161kg, podle italů 142kg, no bude mít více, ale vzhledem k motoru a podvozku jede motorka neskutečně, tedy skutečně, až moc hezky. Problém, tedy alespon u mě je výška sedla úctihodných 92cm, ale časem si člověk zvykne.
Motorku bych doporučil pro - Pro magory co rádi italskej zámrd :-) Nedoporučuji RC600 kupovat, tahle srdcová záležitost se snadno a rychle zakousne pod nehty a už se nechce pustit !
Doplňky na motorce - nosič a blinkry, některé je neměly, první RC600R neměly starter, tato už naštěstí má
Recenze
Gilera RC600R r.v. 1993, v původním stavu.
Gilera RC600R, podvozek komplet Kayaba, brzdy Brembo, 161kg, 53HP, legendární motor gilera Bi4 (rozvod řemenem). Váha dle TP 161kg, podle italů 142kg, no bude mít více, ale vzhledem k motoru a podvozku jede motorka neskutečně, tedy skutečně, až moc hezky. Problém, tedy alespon u mě je výška sedla úctihodných 92cm, ale časem si člověk zvykne.
Na rozdíl od klasické RC, má eRko ostřejší vačky, jiné karburátory a jiný rotor zapalování. Spotřeba oproti klasické je také jinde, pod 7,5L eRko nejede, na rozdíl od klasické RC600 která se nechá za 5,5L.
Na výšku jsem si nezvykl, centrál jsem dost změkčil a už to jde. Bohužel jsem v terenu přišel o skoky, při kterých jde centrál nadoraz.
Před dovolenou výměna řemenu. Poštovné bylo dražšší než řemen DAICO, celkem 380,- Seřízení ventilových vůlí jak na staré škodovce, paráda. proběhla malá repase přírub karburátorů. Stejné karburátory má Yamaha XT/TT600 do budoucna tedy problém vyřešen. Olejový filtr za 95kč. Vzduchový za 115,- Brzdy klasické Bremba, destičky GoldFren no problém. řetež 520 O ring. pneu Mitas. Potíže se spojkou, dočasně vyřešily podložky pod pružiny. Nakonec sehnány nové lamely za krásnou cenu. Ikdyž jsem musel čekat 1,5 měsíce, ale to je u Itala klasika. Lamely Ferodo dodává v pohodě Renovak, jen jim musíte říct originál Ferodo kod. Pokud kamkoliv zavoláte že chcete něco na Gileru RC600 tak se začnou křižovat
Dovolená Polsko, Ukrajina, Rumunsko. Na Ukrajině na poloninách kousnutý motor. Na laně ke Lvovi mě veze Kůča na GS1200 a na laně padám U Lva demontáž spojky, zjištění že vlivem podložení pružin se pod spojkou antihopingové pružiny co jsou dokola spojky zespoda se vychýlil zadržovací plech a brousil o karter. Ozubené olejové čerpadlo nasálo špony a vylomil se jeden zub soukolí oil čerpadla. Zrovna v tu dobu byl u Lva VencaXRV a ihned mi pomáhá, protože mám naražené zápěstí jak jsem upadl na laně Jsem prakticky jednoruký. Gilera opravené ještě ten den, za pomocí VenciXRV a flexi. Ráno Randajs zajel pro nový olej a dovolená pokračuje. Kluci díky za pomoc ! Gilera v pohodě dojede až skoro do Banátu a zpátky na autovlak do Košic. Doma měním nové soukolí oil čerpadla pro klid duše.
Na jaře jsem dovezl druhou RC600 kapotovanou dakarku s dvěma velkýma světlama. Byla inzerovaná bez TP nepojízdná a bez dvou plastů. Po výměně fajfky chytla na brnknutí. Plasty jsem po půl roce dosháněl. Takže komletní.
Tak mě na eRku odešla volnoběžka starteru. Půjčil jsem si volnoběžku z dakarky a už zase vrčí. Volnoběžka je stejná s KTM LC4, takže pohoda, zase musíte podle partsdepot objednat podle kodu a nevyslovovat Gilera
RENDACB9: Díky za foto a info. Gilera je v depozitu a uložena ve stodole. Ještě jsem sehnal v krabicích Nordvesta RC 600, takže mám kompletní sbírku RC600R, RC600 a RC600 Nortwest
TAK TO ME SAMOTNYHO TESI ZE ZASE SLOUZI SVEMU UCELU...APROPO DELAL JSEM NA NI NOVY VENTILY (Z GOLFA GTI) A VODITKA . PAK JSEM TAM NECHAL DELAT NOVY ZAPALKO Z -IGNITECHU- BEZ OMEZOVACE-PROTO TO TAK JEDE A SAMOSEBOU NOVEJ ROZVODAK , RETEZOVKU S ROZETOU OCEL/DURAL ...BYLA TO PILA
RENDACB9: tak je to ano, jednak podle čalounění sedla a druhak, ano jsi ve velkém TP
JOOO TO BYLY CASY...RENE PRAHA 8 ----A KUPOVAL JI ODE MNE PAN Z -KANINY- (KOKORIN)