PROFIL MOTORKY

Yuki Fairy 125 (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník moje-fairy
Vloženo 21.8.2013
Aktualizováno 10.9.2013
Zobrazeno 2 984x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


recenze na můj skůtr: www.moje-fairy.webnode.cz

Více fotografii

První dojmy - Jak vypadá? Je to stylovka! Celkově povedený design z části převzatý od dražších značek a z části kopie tvarů závodního supersportu. Vypadá robustně, plasty na pohled velmi pěkné, i když při bližším zkoumání hlavně spodků a vnitřků plastových dílů uvidíme nezačištěné otřepy z továrny, díly všude úplně nesedí a hlavně krytky např. baterie, přístupu ke svíčkám a k VIN na rámu vypadají dost lacině a vůbec nesedí tam, kde by měly. Gumy i kola vypadají moc pěkně až na upevňovací šrouby, mohli si jen odpustit všudypřítomné nálepky yuki, které se stejně samy po 20km odporoučely. Přední kotoučová brzda vypadá malá, ale brzdí – i když tak nějak nemastně, neslaně. Přední a zadní světlo a celkově celé osvětlení skútru vypadají taky nadprůměrně dobře, i když nastavování výšky svícení předního bude zřejmě opruz a zadní je trošku diskotéka – těch diod je tam dost:)blinkry jsou taky diodové. Sedlo je široké, poměrně pohodlné a to pro jednoho, i při jízdě ve dvou. Chybí jakékoliv zadní úchyty pro zvedání na stojan, takže jednou rukou za řídítka a druhou za plotnu pro kufr, která sice vypadá dost dobře, ale asi to bude chtít ofafrně, nebo po delší době upadne. Nehledě na to, když se tam dá kufr. Zrcátka jsou horší, jedno jde nastavovat lehce, druhé vůbec a naopak. Z čeho jsem byl ale naopak nadšený je motor, vypadá opravdu dobře. Kromě airboxu, který je strašný, jsem si nevšiml žádné zásadní chyby a kovy vypadají i přes občasné otřepy pěkně a masivně– viz. fotky pod článkem. Tlumiče vypadají solidně, bohužel jsou ale dost tvrdé. Se silentbloky to není lepší. Nevim z bobků jakého zvířete jsou vyrobené, ale je to děs. Při jízdě stačí k parádní ráně do zadku i celkem malá díra ve vozovce, o které v téhle republice nouze není. Nevím jestli u všech, ale u mojí krásky něco zvlášť bouchá v předu před řídítky, ještě jsem neprozkoumal co to je. Při jízdě ve dvou se tlumiče víc stačí a jízda po dírách je pohodlnější. A to je moje první rada: Jestli hodláte jezdit někde, kde na silnice zastupitelstvo a stát nějak abnormálně hodně prdí, nákup tohohle stroje si rozmyslete. To platí i pro města s rozsáhlejší sítí silnic dlážděných kočičími hlavami, ani po nich totiž není jízda nejpohodlnější a já si radši i dost zajedu, jen abych se jim vyhnul. V tomto případě bych doporučil stroj stejné kategorie Lifan Traveler. Kombinace malých kol a tvrdého podvozku není do terénu, zase ale výborně sedí v zatáčkách. Zpět k popisu – šrouby jsou téměř všude samozařezávací, pozor při vyšroubování, snadno zůstane v závitu plast. Mě se toto stalo u 2 z 10ti šroubů. Co to udělá časem nevím, zřejmě se to bude muset nějak pořešit. Prostor pro nohy je dostatečný, ale přední kapota je při větru nebo dešti moc nechrání a to ani když máte kolena u sebe. Háček pod řídítky je jen tak pro srandu. Motorka má v TP zapsanou maximálku 85 km/h a té dosahuje bez problému a okamžitě a to i ve dvou. Na solidním asfaltu na rovině není problém ani 105km. Z kopce víc. Ovšem podle tachometru - ten má podle výrobce odchylku max. 10%. Za prvních 400km jsem měl pouze jeden problém: Po dvou stech najetých kilometrech se skútr začal v otáčkách dusit. Na nízké otáčky doprdlal do garáže, kde jsem zkontroloval palivový filtr a hadičky do karburátoru, měl jsem totiž podezření na zacpaný karburátor. V servise mi po telefonu taktéž řekli, že všechno ukazuje na ucpaný karburátor (na jeho čištění – i po 200km od koupě – se nevztahuje záruka) Už jsem měl šroubovák v ruce, když mě teprve napadlo zkontrolovat fajfku na svíčce. Byla naprosto uvolněná a zřejmě se tak stalo po jízdě na děravé silnici. Něco málo ke spotřebě. Je tak malá, že to ani nějak zvlášť nezaznamenávám, ale papá zhruba 2 litránky na sto v jednom a lehce přes dva ve dvou. A to to točím a nejedu nějak úsporně. Tankuji výhradně na Shellce natural 95 nitro blablabla a chrochtá si :) plná nádrž cca 180,-

Doplňky na motorce -



Recenze

Tak a překonal jsem magickou hranici půl tisíce kilometrů:)Můžu s chutí říci, že motor se zajíždí a jede čím dál tím lépe. Lépe jde do otáček a krásně zrychluje až do maximálky. Při jízdě ve dvou to platí též, ale spíš jen po rovince, do kopečka už je přeci jenom línější. I tak si to ale mastí. Absolvoval jsem první trochu delší výlet - lehce přes 100km do Kutné hory přes Kostelec a zpátky (pokud neznáte, doporučuji. Nádhera)Jeli jsme ve dvou s malým batohem, s chopperem Yuki Vista 250, Jawa 350 a BMW nevímco. Cestu jsme zvládli naprosto v pohodě, všem jsme stačili, jelo se na pohodu. Cestovní pohodlí celkem ujde, kromě občasného protažení zad z mírně nahrbeného posezu a toho, že spolujezdkyně byla drobné postavy a výšky 165cm měla první půlku problémy s posezem, takže jsme často stavěli a protahovala nohy. Během cesty nenastal žádný problém na žádném stroji kromě jawy, které při dešti nateklo do elektriky. Uvažuji o vyvážení kol, protože při vyšší rychlosti cítím lehké vibrování.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
muscar
muscar napsal 05.10.13 v 06:50 10b.

Vmax1800
Vmax1800 napsal 27.08.13 v 21:50 10b.

Vmax1800
Vmax1800 napsal 27.08.13 v 21:49

Ahoj lidičky mám jí taky tu Yuki a jsem s ní dost spokojený zatím mám najeto 1500km bez problémů

Tomlon
Tomlon napsal 25.08.13 v 21:39 10b.

I ode mne máš 10b. Na oplátku

istonbike
istonbike napsal 22.08.13 v 07:56 10b.

Super Yukina její předek vypadá jak SR71 Blackbird Na vyvážení se vyprdni pro tyhle malé kola to nemá cenu Máš to za 10b s přáním bezva kilometrů v sedle a hlavně bez problémů

Více komentářů



TOPlist