Malý a obratný skútr s nízkou spotřebou do města i mimo něj.
Motorka koupena od FIRMA:ACURA (Bečov) - Prodejce slušný, dokáže nabídnout zajímavé pojištění motocyklu. Slevu si musíte vyhádat.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha X-max 125: Vysoká pořizovací cena
Gilera Nexus 125: Vysoká váha a pořizovací cena
První dojmy - Koupená v dubnu 2013. Motorka je, díky své váze, skvěle ovladatelná. Velmi příjemný je kartáčový startér se systémem start-stop, který funguje bezvadně. Kombinované brzdy velmi ulehčují brzdění. Také mě velmi překvapil zvuk, který je na skútra celkem poslouchatelný.
Motorku bych doporučil pro - Skútr vhodný na denní dojíždění do práce i na kratší výlety.
Doplňky na motorce - Chromovaná krytka a koncovka výfuku.
Recenze
Honda mě přesvědčila především cenou a spotřebou. Dílenské zpracování je na standardu Hondy, takže bez problémů. Za jednu sezónu jsem s ním najel přes 7 tis. km a dojmy jsou následující.
Jak jsem psal výše, velmi dobře ovladatelný skútr - v mžiku dokáže změnit směr jízdy. Ve městě velmi agilní a na proplétání zácpami jako dělaný.
Mimo město už chybí výkon motoru. Maximální rychlost se zastaví někde kolem 100-105 km/h. Pokud máte vítr v zádech, tak vám variátor dovolí jet 110 km/h, ale to je opravdu maximum. Na druhou stranu se mi nikdy nestalo, že by skútr nevyjel sebevětší kopec, a to klidně i se spolujezdcem.
Se skútrem jsem absolvoval i několik dobrodružných cest kolem ČR s denním nájezdem okolo 250 km a nikdy mě nenechal v problémech. Na dálnici se dalo jet vždy pouze s plynem otočeným na plno a i potom se spotřeba pohybovala okolo 2,5 l/100 km. Při delších jízdách není pro spolujezdce příliš pohodlná a musí se dávat pozor na české, rozbité cesty, protože při plném zatížení to už zadní tlumič nezvládá.
Do úložného prostoru se vejde jedna přilba + nějaké další věci. Celkově je dostačující.
Po 7000 km bez závad.
Velmi dobrá volba, je to vážně skvělý skútřík
pěknej kousek od Hondy gratulejšn