Moto postaveno pro závody Flat track 2014.Líbí se mi tento styl závodu,proto volba moto,a jak jinak než Suzuki
První dojmy - Moto je docela kladivo,a dá mi to celkem fušku to nakopnout (jen díky mé neznalosti s jednobuchy)ale rychle se učím.
Recenze
Moto jsem konečně dostavěl.Tento sport sleduji už od začátku co se rozjel v ČR.Hledal jsem vhodného adepta,a jelikož jsem Suzukář,tak volba padla na DR 500 .Koupil jsem jedno v origo stavu,a po přemlouvání kamarádu ať to nechám tak jak je,že jich je málo k sehnání,začal jsem se poohlížet po jiném.Narazil jsem na inzerát a vydal se na druhou stranu republiky pro rozrbraný stroj.Po příjezdu jsem zjistil že je to v hlavě totál vyráglováno,ale vzal jsem to na náhradní díly,co kdyby
Potom jsem si opatřil kola z XS 360 (Obě 18náctky).Motor prošel kompletní repasí,novy kruhy ,ložiska vačka .atd,prostě novátor . Rám zbaven všech přebytečnych věcí a předělána zadní brzda na kotoučovou.Nádrž jsem koupil na model Suzuki TS125 kterou jsem poupravil,zadní plast jsem objednal z Německa ,řidítka LSL Flat Track.karburace je šoupátko Honda CR450 (asi) větší průměr cca 41mm kanály zvětšeny a zaleštěny,výfuk jsem udělal ze svodu z Ducati 900 ss 94' velikost 40mm zakončen koncovkou Yoshimura z modelu ZX600 rok něco kolem 93.Vše se mi tu válelo v regálu,jak spousta věci co sem tam použiji
Lakováni jsem zvolil jak mého závodáka,ať to mám stejny a to barvy Wess Cooley,design nádrže je podle dobových modelu TSka.
Teď jen čekám až bude dobré počasí a natryskuju .
Zatím to má brutální zátah odspodu ale vršek je potřeba trochu doladit.
posléze nechám změřit výkon a váhu ať vím o kolik jsem si polepšil proti originálu.
a pak jen se už naučit jezdit smykem )) to bude asi největší oříšek
Letos (2015) dány nové kola,19" a obutí Mitas,konečně to drží tak jak má
pecka
Dobrá práce
parádní motka, paradní práce a 10 bodu za zachování te origo.
dobrá práce
šikovné ručičky
Pěkně sis s tím vyhrál paráda