PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Bullet Electra de-luxe (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Royal
Vloženo 11.6.2014
Aktualizováno 19.10.2015
Zobrazeno 4 902x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Úžasná retro motorka na ktorů sa je radosť pozerať. Jazda zažitok, zvuk poriadny rapkáč, proste jednovalec ktorý sa tvári ako z minuleho storočia, ale s vydobytkami modernej doby.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Classic (Praha 9-Kbely) - Uplne spokojny, i co sa tyka neskorsieho pristupu (servis, atd).

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Bullet Classic EFI: nebola skladom
Harley Davidson XL 883N Iron: vyššia cena, bude moja druhá
Kawasaki W 800: Royal ma lepsi retro vzhlad
Triumph Bonneville T100: Royal ma lepsi retro vzhlad

První dojmy - Krásna motorka s dušou. Rychlost max 125 km/hod, ale naozaj skvelý dojem je tak do 100 km. Výborne sedí na ceste a citlivo reaguje na plyn uz od nizkych otacok - maximalka sice nie je velka, ale co by clovek chcel od 1-valca. Na druhu stranu start na krizovatke, pripadne pri predjizdeni v kolone iducej 80km/hod je necakane rychle,

Motorku bych doporučil pro - Ak sa chceš kochať krajinou, odpočinúť si a vyčistit hlavu, tak toto je správna motorka. Silnejším strojom ale stačiť nebudeš, lepšie funguje v nižších otáčka kde zvukom dáva o sebe vedieť stovky metrov dopredu-dozadu.

Recenze

Sedí sa na nej parádne, človek je vzpriameny v pohodlnej polohe, 500 km za deň by bol bežne dosť opruz pre niekoho ako ja čo bežne nejazdí dlhé trasy, na Electre to ale kupodivu nie je žiadny problém.

Rozjazd je pecka, motorka ma zrýchlenie naprosto ukážkové, niečo také od nej vobec nečakate.

Rychlosť je do 125 km/hod, ale už jednak motor huči vo vysokých tonoch a pre jazdca to už je nepohodlné, motorka sa začína triasť. Krátkodobo to ale nie je problém. Idealna rýchlosť je však okolo 70-100, toto sú ideálne rýchlosti pre Royal.

Elektricky štartér nevyužívam, vždy sa teším, že ju možem nakopnut, chytá pekne aj za studena. Čo sa týka samotnej jazdy, tak som mal trošku obavy zo zadného uzsieho retro kolesa, ale moto sedí na ceste parádne, žiadne trasenie, vibrovanie (teda okrem motora ), do zákrut drží perfektne. Diery a nerovnosti zvláda s prehľadom, mal som už možnost streliť dieru 20 cm do hlbky a 60 na šírku v 70 km/hod, bez vačších problémov vzhľadom na situáciu, aj ráfky to ustáli.

Spotreba je perfektna, cca 3 litre na 100 km, nádrž by mohla byť trošku vacsia, ale da sa. Blbé je, že na to, že som u Blanska, musím do servisu do prahy. S tým som ale počítal a sú tam super chalani, ktorí mi hodne radili s výberom a netlačili na pilu. Cesta do Prahy a spať ma výjde na nieco malo cez jednu nádrž, což je naprostý luxus.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kývaj
kývaj napsal 29.10.16 v 22:07 10b.

klasika nikdy nezostarne! veľa pekných chvíľ!

MladýRebel
MladýRebel napsal 12.03.15 v 21:38 10b.

Bezva mašina, radost se podívat . Za chvíli to začně tak se můžem projet !

MONIKA2
MONIKA2 napsal 13.01.15 v 20:12

nádhera

bonup
bonup napsal 10.11.14 v 11:23 10b.

To je přesně to co bych chtěl i já. Až mi vyrostou všechny tři děti a doplatím hypotéku a žena uvolní peníze - takže asi nikdy. Sice já raději s rozdělenými sedly, ale to je detail. Prostě nádhera, nádhera.
Líbí se mi tak, že uvažuji i prodeji auta oltimera co mám.

Berikh
Berikh napsal 10.11.14 v 11:09

Takova krasavica, to musi cistit hlavu uplne samo, na tomhle verim, ze zapomenes uplne na vsechno a jen si uzivas

Více komentářů



TOPlist