PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1250 Bandit (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník vraver
Vloženo 5.7.2014
Aktualizováno 9.10.2014
Zobrazeno 2 688x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Černej, těžkej, poměrně velkej, spolehlivej tahoun kdekoliv a kdykoliv.

Více fotografii

První dojmy - Ze začátku se zdál neohrabanej a těžkej, po přezutí na Michelin Pilot Road 2(jedu už druhou sadu), všechny obavy zmizely a vodí se nádherně, musel jsem zapracovat i na sobě a trochu posílit, dnes už spolu máme najeto pár tisíc km a myslím, že jsme už velký kámoši.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil pro někoho kdo už na něčem chvíli jezdil a má taky odpovídající váhu, není to žádná třasořitka, nebo pro někoho kdo má rád klasický vzhled motorky jako já.

Doplňky na motorce - Kamarádi mi říkají že jsem ,,leštěnka", mám rád motorku pokud možno stále čistou.
Na moto mám namontované padací chromované rámy Fehling, výfuk Scorpion Factory Oval, CNC páčky, chromovaná závaží řidítek, menší halogenové blinkry, malé plexi Ermax, CNC kryt chladiče, originál tankpad Bandit, držák mobilu(navigace), dále jsem nechal vyleštit téměř všechny hliníkové díly včetně lemů obou ráfků a krytu řetězu, spíše z estetického důvodu přešíté sedlo, tím jsem asi nadobro skončil, všechny vyměněné originální díly jsem si samozřejmě ponechal.

Recenze

Motorka byla koupena v roce 2012 od prvního majitele po druhé garanční prohlídce s najetými 6000km ve stavu nového stroje, jen zadní guma byla uprostřed placatá, jezdil jen rovně a přiznal, že se při koupi přecenil a že na to nemá, byl stejně starý jako já, ale měl ŘP na moto jen krátce.
Jsem stará konzerva a líbí se mi motorky s klasickým vzhledem, jako dědek ale ještě nejezdím, kamarádi snad potvrdí. Moto dostává pravidelný, předepsaný servis a poruchy zatím žádné, doufám že to tak dlouho zůstane.
Moto se nejlépe cítí na pěkné čisté silnici, nejlépe s kopcovitým rázem se zatáčkami, kde vynikne její nekončící zátah na jakýkoliv kvalt, i když se tváří těžce a mohutně, není problém dostat moto na hranu pneu, brzdy by mohly být trochu jedovatější, váha i se mnou je znát, plánuji pancéřové hadice, snad se to zlepší.
Cestování na dlouhé vzdálenosti není žádný problém, už jsme spolu mockrát vyzkoušeli, pohodlný klasický posez mi plně vyhovuje, tak že i jednodenní výlety 300 a více km v pohodě, jezdím jen sám, spotřeba se pohybuje mezi 5 a 6ti litry, záleží na stylu jízdy a trase, stabilní jízdou se dá jet i za 4,5l, je to ale jen opravdu výlet, nádrž je na 19l a běžně na ní najíždím 300 až 350km. Nemám rád na moto žádné kufry a jiná na pevno namontovaná zavazadla a držáky, na cestování jsem pořídil boční brašny od firmy SW Motech s držáky přímo pro moje moto, instalace trvá asi 30 vteřin a je hotovo, sundavání je stejné rychlé, po dojezdu do cíle se vše sundá a moto vždy vypadá jak má.

9.10.2014 prodáno novému majiteli, snad bude dělat stejnou radost jako mě, vypadal jako prima chlapík, doufám že se o něj bude starat stejně jako jsem to dělal já.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Seri34
Seri34 napsal 30.03.19 v 10:14 10b.

Ahoj, moc penký Bandit!

Boro78
Boro78 napsal 20.01.15 v 14:57

Pekna leštenka. To se mne nemuze stat... Jezdim denne kromne ledna a unora. Myju ji tak 3x do mesice. Vic casu nemam. Nastesti mytí nezarucuje bezvadny technicky stav...Jinak bych nikam nedojel.

Hříbek
Hříbek napsal 09.10.14 v 21:38 10b.

Pěkná leštěnka

MarryCat78
MarryCat78 napsal 17.07.14 v 18:09

Pěkná motorka tak ať slouží a přeji spoustu pohodových km

banda1250
banda1250 napsal 12.07.14 v 20:01 10b.

nádhera

Více komentářů



TOPlist