Jednoduchý lehký skútřík do města a okolí v perfektním retro stylu.
První dojmy - První i následné dojmy jsou skvělé.. :) Se skútrem jsem moc spokojený. Díval jsem se na tento model už rok a splnil přesně mé očekávání. Kromě toho se mi podařilo sehnat skútr v krásné, retro, bledě modré barvě.
Motorku bych doporučil pro - Městské a příměstské skútraře, kterým se líbí retro... Pokud někdo jezdíte na Liku nebo nějaké Vespě a podobných strojích v Moravskoslezském kraji, napište a dáme sraz, budu rád.. :)
Doplňky na motorce - Malé čiré plexi, chrom doplňky a nějaký menší tuning. :)
Recenze
Chtěl jsem pěkný, lehký, retro skútr za přijatelné peníze a v dostačující kvalitě pro začátečníka na jednostopých vozidlech.
Koupil jsem starší, dovezený z Itálie.
Nadchla mě bledě modrá retro barva, kterou se mi podařilo sehnat. Dále vypadá skvěle béžová. Ale líbí se mi ve všech barvách. V šedočerné a bílé. Zajímavě vypadají i verze LX. Pro rok 2013 byla limitovaná edice v zeleno-bílé barvě. Od 2014 je v nabídce modro-bílá, také označená jako LX a také povedená. Nejnovější je matně hnědá od 2015 vypadá luxusně. :)
Skútr se hodí především do města, případně svezení i po okolí a za město, lze i ve dvou bez problému. Není to žádný cesťák na velké cestování, ale to je asi jasné, už podle vzhledu.
Vzduchem chlazený čtyřtakt ve 125ccm je po městě tak akorát.
Brzdy jsou z mého pohledu skvělé, lze brzdit dost razantně.
Odpružení je tak akorát až tvrdší, zadní lze nastavit ve třech pozicích. Mám nastavené střední a je to docela komfortní. Jen je třeba si dávat pozor na díry, v tu chvíli to je nepříjemné.
Ovladatelnost je dobrá i se spolujezdcem.
Úložného prostoru pod sedlem není příliž, protože je tam i nádrž (6,5L), takže je tam místo spíš na dámskou otevřenou přilbu, případně nějaké osobní veci, zámek a tak. Součástí je ale kufr v barvě, kde lze dát už vše ostatní a který poslouží i jako opěrka spolujezdce. Vpředu je taky uzamykatelná přihrádka i s 12V zásuvkou a pak háček na tašku do 3kg, takže v pohodě. :)
Spotřeba se pohybuje v průměru okolo 3L/100 - záleží na stylu jízdy. Jde jet i za míň, ale klidně i za 3,5L.
Dostupnost všech náhradních dílů myslím není problém, protože centální sklad je v Německu.
Já si splnil sen a pro mé nároky je to skvělý skůtr. A jsem s ním velice spokojený.
Mám dva Kymco skútry a oba šlapou ku mé spokojenosti. Dobrá volba a i já bych si vybral Like ;)
Ahoj, souhlas se vsim, co pises taky mam Kymco a za dva roky jezdeni ani nejmensi zavahani jede jak hodinky.
Tak at ti to fici a hodne pohody na dvou kolech Tom
Sympatickej skutřik