Moje další rikša, kterou jsme si upravili pro provoz v našem SDH.
První dojmy - Čezeta rikša, naprosto dokonalý stroj na kterém ani nejde popsat jízdu to se musí zažít :) . Když na to sedne člověk který s ničím co má tři kola nejezdil tak se na 100% v první zatáčce vyklopí. Chce to trochu citu a hlavně vyvažovat pokud chcete jet trochu svižně.
Motorku bych doporučil pro - Je to naprosto univerzální a neocenitelný pomocník na vesnici k dopravě čehokoliv. A můžu jenom doporučit :)
Doplňky na motorce - Jako doplňky na ní máme akorát dva modré majáky :) a nálepky a rádio
Recenze
Rikšu jsem si pořídil prostě a jednoduše proto že se mi strašlivě líbí a i její využitelnost je téměř neomezená. Je to naprosto univerzální stroj na vesnici, dá se na něm vozit seno, dřevo z lesa, opilci... další havěť :) . Ale má to bohužel i stiné stránky jako jsou například lanky ovládané bubnové brzdy které jsou na bezmála 250kg vážící stroj který uveze až 200kg strašlivě slabé a když je opravdu potřeba rychle zastavit tak je to téměř nadlidský úkol. A další takovou ne zrovna výhodou je použití poměrně slabého motoru ČZ 175 ale jeho nespornou výhodou je Dinamostartér který umožňuje jízdu vzad a to na všechny 4 rychlosti což je praktická sebevražda... :) . Ale výhodou za všechno mluvící je minimální potřeba servisu a nenáročnost provozu a téměř 100% spolehlivost. Přesto že se jedná o vozítko na asfaltované silnice je neobyčejně obratné i v lehkém terénu jako je les polní cesty a tak dále. Ale nezastaví ji ani bahno, například když jsme ji používali jako zásobovací vozidlo na branném běhu tak byla jediná schopna se dostat tam kde se s autem nevešlo a nebo to nešlo projet. Sám jsem s ní několikrát probrodil kaluže které byli hluboké i přes půlku kol ale čezetka to vždy zvládla na výbornou a nikdy mne nikde nenechala.
To je prostě GENIÁLNÍ stroj!
škoda že se rikši nedodávali do SDH. To by jich dneska bylo krásně zachovalých daleko víc, jelikož u sboru je to věc naprosto k nezaplacení =D
Naprostá bomba...