PROFIL MOTORKY

Honda CTX 700 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Honzin69
Vloženo 15.2.2015
Aktualizováno 2.8.2015
Zobrazeno 3 071x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Pohodlná, komfortní a spolehlivá.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 750S: důvod neuveden

První dojmy - CTX 700 je fakt super, dobře ovladatelná a celkem přívětivá. Můj mazel 2. Už ať je jaro...

Motorku bych doporučil pro - Je dobrá pro toho kdo chce pohodlně dosáhnout na zem a mít jistotu vyplývající z nížšího posezu a nízkého těžiště motorky... Hodí se k dennímu ježdění řekl bych kamkoliv po asfaltové cestě. Do terénu fakt není vhodná. Ve městě je vynikající - automat ve městě je přímo paráda.

Doplňky na motorce - držák navigace, zásuvka, turistické plexi puig, kufr Givi V-56

Průměrná spotřeba - 3.43875 l/100km

Recenze

Prozatím moc najezděno nemám, ale první dojmy jsou nad mé očekávání.
Komfortní
Dobře ovladatelná
Pohodlná.
Přívětivá.

Přidávám komentář po najetí asi 7000 km. S CTX 700 jsem navýsost spokojen. Většinu jsem najel s manželkou a spotřeba se pohybuje kolem 3,5 l/100 km. V Rakousku byla spotřeba ještě nižší a to jsem mrkal na drát, protože jsme jezdili celkem naložení a po dobrých kotároch. Že by kvatitka benzínu?
CTX 700 je pohodlná, ale asi jen pro řidiče, moje paní si dává pod svoji sedinku na delší cesty polštářek, já se ji divil proč, ale po mém usednutí i dozadu se jí nedivím. Za řídítky můžeš v pohodě vyjet na jeden zátah celou nádrž - přes 300 km a je to v pohodě - bez bolesti zad, nohou nebo ruk. Natankuješ, projdeš se a můžeš mastit dál. Cestovní rychlost 130 úplně v pohodě. Při rychlosti nad 150 už vím, že turistický štít není jen na okrasu a odvádí si dobře svoji práci.
Podvozek nepobere velké nerovnosti, takže musíš dávat bacha na díry. Naši D1 nedoporučuji, jednou jsem projel s manželkou a výbavou z dovolené Humpolec - Jihlava a měl jsem dost. Tento úsek je asi jen pro motokrosky, připadlo mi to jako bych jel po schodech. Jinak do zatáček jde krásně skoro sama a dobře drží stopu.
Motor tahá krásně plynule hezky odspodu, s předjížděním nejsou žádné problémy, pokud ale jedeš ve dvou a s nákladem, levým palcem podřadíš (ale nemusíš podřadí si i samo, ale déle to trvá), vezmeš za heft a jedeš. Automatická převodovka na D režim ve dvou a do kopců brzo přeřazuje na 6 a motor nemá patřičný krouťák, takže je potřeba buď zvolit Sportovní režim nebo si řadit sekvenčně. Na to se dá velmi rychle zvyknout a po čase to děláš automaticky.
Brzdy se mi zdály být ze začátku slabé, ale řešil jsem několik prekérek a vždy jsem to stihl i s ABS včas zastavit, takže musím konstatovat že brzdy dobrý...
Úložný prostor jsem musel zvětšit přidáním top case Givi V-56, hlavně kvůli tomu, že do bočních kufrů dodávaných přímo od výrobce v základní výbavě se nevejdou přilby a přece jenom ve dvou těch krámů sebou vozíme nějak víc...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wsbk
wsbk napsal 07.05.15 v 15:36 10b.

Milan555
Milan555 napsal 13.04.15 v 20:48 10b.

Přidávám se do klanu , ať dobře slouží je to opravdu úžasný stroječek !

jakattara
jakattara napsal 04.03.15 v 12:00

My už na ní něco málo nejezdili a jsem nadšen :). Ať slouží ;).

Barney
Barney napsal 19.02.15 v 13:10 10b.

Zajímavý stroj, ať dělá radost!

kubrt1965
kubrt1965 napsal 16.02.15 v 18:28 10b.

vypadá zajímavě a pohodlně

Více komentářů



TOPlist