Další přírůstek do rodiny klasických italských sportovních motocyklů ze sedmdesátých let. Muší váha, úzká nádrž, nízká řídítka. Jeden by pověděl Cafe Racer. Já říkám méně "kafe" více "závodění".
Motorka koupena od FIRMA:Zbyněk Soukup - Motosport (Jičíněv - Dnes už dlouhodobá spolupráce.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Motorka je malinká a lehoučká. Padne do ruky jako hračka. Je to čtyřdobý dvouválec s důmyslně ukrytým rozvodem ventilů. Má 34 koní a to je na třistapadesátku úctyhodné. Jízda je čistokrevná radost. Za předpolkadu, že si v hlavě srovnáte přehozené řazení z leva na pravo, tím pádem též zadní brzdu, která je pro změnu vlevo. Jo a jednička je nahoru.
Recenze
POZOR, POZOR, NOVINKA.
Od letošního roku máte i vy možnost vyzkoušet si jízdu na italských klasických motocyklech z mojí sbírky.
Více na webu projektu Meccanicatricolore
Na tuto MV Agustu jsem měl políčeno už nějaký čas. Jak se objevila, tak jsem ji chytil a nepustil.
Je v originálním, velmi pěkném stavu. Bylo třeba vyřešit jen nápisy na nádrži, které ztratily svou původní barvu.
Motor nechal původní majitel prohlédnout a seřídit, proto motorka startuje bez problémů, drží volnoběh, jede a necamrá olej.
Projel jsem se zatím jen kousek. Příjemě mne překvapilo, jak je svižná. Jak táhne odspodu a ochootně se vytáčí. Maximální rychlost by měla být kolem 160 km/h.
Díky nízké hmotnosti se motorka ovládá skoro jako kolo. Je to prosttě paráda.
Když si uvědomím, že je to bike z roku 1974 a jak vypadala v té době a o 15 let později Jawa, je mi z toho smutno.
Motorku se konečně podařilo přihlásit. To znamená jediné. Příští sezonu bude přesunuta v garáži do první řady a bude jezdit.
..pekna.. myslel som si, ze je to 2T ale som milo prekvapeny, ze je to 4T.
Co dodat? 10 b.
Krásná italská klasika