Ďábel v rouše beránčím co rád povozí na hřbetě i dva hríšníky.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Morini Corsaro: Těžko narazit na pěkný kus
Moto Guzzi Griso 1200 8V: Další skvěly kus od Marabese Design, bohužel nikde nebyla žádná SE verze na drátech.
První dojmy - Velmi záhy jsme zjistil že plán o tom jak si koupím retro motorku na drátech a sezónu prokochám se nenaplní.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty co se "toho nebojí" a trpí alergií na rýži,
Recenze
Prvních pár set kilometrů za námi... motorka je to neuvěřitelně zábavná (ale zatím jsem se nikdy na žádné motorce nenudil :)) prim hraje motor , který tahá přesně tak akorát aby se člověk nebál nakládat do plných (117k)
Díky své zbrklé povaze (vrtání x zdvih 107x55, komprese 12,5:1) ale není plynulý průjezd zatáčkou samozřejmostí ale za odměnu! Každý nepatrný pohyb zápěstím se díky měkčímu podvozku projeví zhoupnutím vpřed či vzad, stopa zůstává neměnná a tak jde jen o takovou atrakci kdy si motorka zcela samozřejmě a bezpečně vykrouží zvolený oblouk ale vy na ni máte pocit že se to vše povedlo jen díky vašemu neuvěřitelnému talentu :)
O kopec zábavy je postaráno i před zatáčkou, dolu dva kvalty v precizní převodovce za zvuku puškového uzávěru a opět ta mírná nervozita na oko, pokud to nestačí a musí se na brzdy tak už pořádně, nejde o hi-tech komponenty tak se do toho musí hrábnout ale pak je vše v pořádku.
Výjezdy ze zatáčky, o tom to celé je! Motor se bez problému sbírá od 2 000 ot. (proč to u Ducati nejde?) a letí k 8 500, tohle je droga!
Těžko se to popisuje, musí se to zažít... není nad velký italský V twin. Tečka.
a ten zvuk!
Luxusní strojovna
parádní stroj
Hodně velká paráda
Jůůů ta je parádní