PROFIL UŽIVATELE

Honzis

Offline: Dnes v 14:06 Hlavní stránka sekce

Skupina: Redaktor
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Vysočany
Lokalita: Hlavní město ...
Napsal příspěvků: 1x
Body komentářů: 44 / 24
ID uživatele: 271432
Registrace: 16.12.2015

Adresa profilu:http://honzis.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 372 záznamů

Včera Článek Na všech redaktorech Nejdřív já se Zajochem, potom sám Dominik, a sedělo to na kilo, takže kalibrace v cajku
25.4.2024 Článek SuperSic58: Falešná stopa
12.4.2024 Článek Paťa: Hele ne, nebylo to nejšťastnější, co si budem ale pak už zbývalo jenom ten test nevydat, a to už nám přišlo škoda. Ono v tom plánování je spousta dalších proměnných, aby se střídaly značky, aby se střídaly kategorie motorek, pak ti do toho něco hodí vidle... Jak říkám, vždycky to skončí tak, že aspoň jeden test za rok dopadne tak trochu s křížkem po funuse. Víme o tom, snažíme se to eliminovat, ale... Díky za pochvalu, s těm vibracemi jsme se fakt neshodli
11.4.2024 Článek Kucí, to se prostě každej rok stane aspoň jednou, a to v každé redakci. Prostě přijde chvíle, kdy výrobce představí nový model a my máme v systému test toho předchozího. Ale jelikož ještě pořád jsou nějaké skladovky předchozí verze, není to až takový průšvih. Navíc u toho nového Tigeru půjde v první řadě o výkon ve vysokých otáčkách, což u cestovní motorky není nijak zásadní a navíc, jak Paťa sám podotýká, v článku je to uvedeno.
4.4.2024 Článek Áno
4.4.2024 Článek Já jsem to zatím nezkoušel, nevím, jak kluci. Teď při testování na to prostor nebyl.
4.4.2024 Článek abusklibi: 1) Té spojce neulevíš, když ji začneš ovládat ručně. Je úplně jedno, jestli za lanko taháš ty, nebo elektromotor. Jestli tím ulevením myslíš, že při zařazení neutrálu nebude spojka rozepnutá, tak to by šlo buď "natvrdo" vypnout v menu (ale pak to zase musíš zapnout), a nebo prostě každých pět vteřin mačkat spojkovou páčku až k řídítku, což funkci E-Clutch dočasně zruší. Vidíš, to jsem měl zkusit. Body 2) i 3) jsou popsané v testu Zapnutí funkce E-Clutch signalizuje malá zelená dioda na přístrojovce, E-Clutch se dá vypnout v menu, kde se nastavují také tři úrovně fungování.
4.4.2024 Článek Suziik: Asi nerozumím. Když stojíš na místě a nemáš přidaný plyn, s motorkou hýbeš normálně. Spojka je rozepnutá. Lehce přidáš, začneš se rozjíždět, ubereš, zase rozepne, couvneš... Nevidím tam žádný důvod pro vypínání E-Clutch, ta spojku ovládá kompletně za tebe. Možná nechápu, co přesně máš na mysli, ale co jsem občas odněkud motorku dostával přesně tímhle stylem dopředu-dozadu, tak to bylo naprosto přirozený. Jako se skútrem.
29.3.2024 Článek Frankie: Chyba nebyla v motorce, ale v tom, že pozvání na Kawasaki přišlo v době, kdy všichni hubeňouři už byli alokováni na jiné zahraniční testy Tenhle týden se to fakt sešlo...
19.3.2024 Článek No já taky ne, je to spíš takový "přání otcem myšlenky". Jestli je tam inspirace, tak poměrně vzdálená, ale jednoznačně to není "okopírovaná kátéemka". Už kvůli té úplně jiné klice s čepy v jiných intervalech
28.2.2024 Článek Bobber bude taky, ale to není ta hlavní novinka, která by tam měla stát
9.2.2024 Článek Je to Gripper Mount od Dango Design, máme je v redakci všichni včetně Vládi, který ho používá na onboardy při testování motokrosů a endur v MX helmě, přičemž kameru má myslím GoPro 10 nebo 11. Vlastně s výjimkou otevřených helem, kde není kam cvaknout, tenhle držák používáme všichni na všechny stroje od krosek přes naháče a adventury po okruhovky. Cvakneš na bradu a jedeš. Nevím o jediném problému, tak snad to nezakřiknu
8.2.2024 Článek K167: Takový je plán Konkurentem je určitě Scrambler a ne Rally, o tom jsem tam mluvil proto, že jsem ho testoval. Sám jsem zvědavej, jaký to bude face-to-face, či spíše headlight-to-headlight Snad se to v sezóně povede, i třeba s novým Himlem...
8.2.2024 Článek Bobki: Ano, V10. Měl jsem ji teď poprvé a velká spokojenost. Vnitřek není tak plyšově komfortní jako u sportovních integrálek od HJC, co jsem měl na hlavě, takže jsem se trochu bál, jestli v ní celý den vydržím. Přeci jenom je lepší, když si člověk helmu pomaličku vytlačí na kratších projížďkách. Ale bylo to naprosto v pohodě. Jsem zvyklý na helmy Arai, které mi na moji hlavu pasují 1A, a HJC je pro mě velké překvapení. Hluk, co zmiňuje Tr_oy, nemohu potvrdit, nepotřeboval jsem špunty do uší, takže za mě cajk Trochu bojuji s otevíráním, nejsem na něj zvyklý, snad se to poddá. A taky jsem zvědavý, jak bude v létě větrat, na temeni není žádný odfuk. Ale jinak teda V10 celkově hodně milé překvapení.
18.1.2024 Článek V textu opraveno, díky za komentář. Jenom pro upřesnění: buben a jednokanálové ABS měl model 300 CL jak v té původní Euro 4, tak i v Euro 5 verzi až do loňska, teprve modely 2023 se prodávaly s kotoučem a dvoukanálovým ABS. Model Forty-Two dovážený na náš trh měl kotouč vzadu vždy.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 25
Následující

TOPlist