Komentáře
Nalezeno 112 záznamů
13.5.2022 | Článek | Sktorrent :) |
22.4.2018 | Článek | Zajizdi rychle kolo navic v qual. = blueflag? Bohuzel takova vlajka neexistuje. Modra se dava jezdci, ktery je predjizden jezdcem, ktery ma o min 1 kolo vice. A to pouze v zavode. |
8.4.2018 | Článek | Nádherné fotky p. Rejda! Díky |
16.3.2018 | Článek | Pro závodní použití má karbonový kotouč samá pozitiva.. A teď nevýhody. Karbonový disk potřebuje pro správnou funkci pořádně zahřát, správně začíná fungovat až od 200°C. Také proto nevidíme tyhle kotouče na běžných motorkách, a do nedávna se také nepoužívaly, pokud v závodě zapršelo. Nicméně i zde jde vývoj kupředu, takže například v loňské Japonské Grand Prix dojelo navzdory dešti prvních devět jezdců s karbonovými kotouči. Zajímavý je také údaj o životnosti, která se pohybuje mezi 800 a 1000 km. nestastne formulovano. Diky za clanek... |
26.2.2018 | Článek | Trošku se usmívám nad tím pohrdáním tady, myslím, že to není na místě. Lidi to chtějí... Ale to nařčení máte asi z toho, že v článku se všechny asistenční fičury pomotaly dohromady. Přišlo to všechno s elektronickým plynem a smysl to dostalo s příchodem čipu gyroskopu za 30,- Kč, je to v každé druhé hračce. Mrkněte na přírodní okruhy, na poměr toho kdo asistenty využívá a kdo ne jasně je to na hovno, proto to používá 100% jezdců +1 |
24.2.2018 | Článek | už tu matějskou konečně zabalte +2 |
27.12.2017 | Článek | PasarloPipa: Podle mě o tom víš hov*o Co má raw společného z rozlišením? I když budu dělat fotky ve SVGA na web, bude zcela zásadní tonalita fotky!!! Je úplně jedno jestli dělám plakát nebo 320x240pix. RAW je taky ztrátový a jpeg může být bezztrátový.. 2) VŽDY se fotka upravuje, surová data ze senzoru bez odstranění bayerovy masky, nastavení úrovně jasů pro jednotlivé kanály. To vše buď udělá foťák a udělá to ŠPATNÉ, protože foťák absolutně ani nemůže tušit co fotím. Vždycky to je humus, jen laik to nepozná. Nebo tu udělám sám a to tedy za 3) Úprav jednoho rawu mi zabere průměrně 2 minuty. Dělám za rok tisíce fotek a ani jedinou bych si nedovolil to svěřit nějakému primitivnímu algoritmu ve foťáku. 4) PC má miliónkrát silnější výpočetní výkon než ta miliwatová chudinka v těle foťáku. A nemusí to stihnout vyvolat za milisekundu, všechny jádra se mohou zapotit třeba na 10 sekund. |
3.1.2018 | Článek | 150 tisíc za 2kW? Raději si za polovinu ceny postavím elektrokolo s 4 kW motorem co už alespoň jede. Ten rozdíl od elektrokol, že tady narozdíl io nich se nemusí šlapat apod... to je blábol. Záleží snad na zapojení, kdo mě nutí dávat do středu snímač záběru? Normálně se prodávají rokujeti. Jediná výhoda tohohle je ta homologace, ale u nás není potřebná. Stačí mít tlačítko k aktivaci do 250W a je to splněno. |
26.10.2017 | Článek | nastavitelné vidilce? Výkon jako 125ccm? Trubkový rám, jekl místo kyvky? Návrat po 25 letech. |
8.9.2017 | Článek | Dest? Telefon ko. Navigace? Hodinku a ko baterka. Tohle neni nic pro me... Mam bezny vodotesny drzak z folii za 2 kila, kam se vleze i powerbanka. -1 |
25.7.2017 | Článek | Design palec dolů? No ani se nedivím, ta motorka se musela studem počůrat... vedle toho dvouplošníku. Ten jste měli nafotit |
16.5.2017 | Článek | Elektro ma takto obrovsky tocivy moment pri nula otackach. Potom tocivy moment klesa. Je to podobne spalovacimu s turbem. |
15.5.2017 | Článek | Nějaká know-how analýza, logování pohybu vidlic např z okruhu.. Rychlost kmitání (vlastní frekvence pružiny), tlumení odskoku, komprese... a z toho plynoucí změna pracovní oblasti a opět i změna frekvence kmitání... Nechci články typu jak vypadá guma - např článek ohlinse, oskákaná je to moc tvrdé apod nesmysly. Chci čistou fyziku. O něčem takovém bych si nejen rád přečetl. Vidím, že články naráží i o to že někdo nechce namáhat mozek. O odbornost bych se vůbec nestaral. Pro ty komu to přijde složité, bohužel... není to pro všechny a navíc, máme tu přece periodikum např. MOTOHOUSE, kde si můžou přečíst co měla Monika za tanga a jak z ní byli všichni zpocení. Tady bych to nechal o motorkách. |
15.5.2017 | Článek | Frankie: s elektromotorkou nemusíš na STK? |
11.5.2017 | Článek | Diky |