Komentáře
Nalezeno 12 záznamů
15.2.2023 | Článek | I vyklápěčky mají dvojí homologaci (např. Shoei Neotec II, Schuberth C5). Co řešíš? Jestli je to legální? Jo, u některých modelů je. Že je to zastaralý koncept? Myslím, že ne Time. Překlápěčky nejsou kolikrát až tak velká výhoda, jak by se mohlo zdát. |
5.5.2020 | Článek | Nikde jsem nenašel jestli v Suomy splnili ty homologační podmínky FIM. Loni jezdil Dovi v Shoei s logem Suomi. |
27.6.2015 | Akce | po nepříjemné technické závadě (která se ještě nikdy nikomu nestala, nebo není zadokumentovaná) rozebráno na prvočinitele. S největší pravděpodobností dostrojím Nudici v sobotu v deset hodin. Hlásím tedy zpoždění 10 minut. |
5.6.2015 | Akce | Ehm... já si pamatuju, jak kdosi kdysi taky neměl uplně ok gumy . A rozhodně se na ně vymlouval(a)... |
4.6.2015 | Akce | Přemýšlím, jestli mám přezout nebo se radši budu vymlouvat, že vám nestačím, protože mám olítané gumy... |
29.5.2015 | Akce | Jo a otáčky nesmí spadnout pod 7 tisíc, dvě kola naráz se smí dotýkat silnice jen chvíli, v zatáčkách dovoleno používat koleno, stupačku jako podpěru a každé zahození do pole bude oceněno palcem nahoru |
30.1.2019 | Článek | Co jezdíte za škopky, že máte problém s pinlockem? Jasně starší modely helem mají "tankový průzory", ale u lepších značek bývá pinlock od hrany do hrany. A uvidíme až ten head up převedou do praxe, vážně rád se s tím svezu. Protože sledovat na přejezdech Simpsonovi, nebo porno . Co třeba takovej závod s virtuálním soupeřem . Kdo by v dnešní době sledoval provoz... |
21.12.2018 | Článek | Taky jsem netušil, že budu mít někdy skútr. Jezdím celoročně, nefouká na mě, neprší na mě, nemusím řešit řazení v kolonách. Pětistovka už má odpich, nezdržuju ani na dálnici a odvezu pár drobností + v kufru noťas. Oproti autu ušetřím denně pouze na cestě z práce do práce hodinu. To je necelý den za měsíc a nepočítám cesty po schůzkách. Provozní náklady jsou také fajn, ale to není důležité. Za ten ušetřený čas bych platil i navíc . Skútr je pro mě spotřebák, který mě ale příjemně překvapil. Navíc ze skútru se pořád ještě občas těším na velkou motorku. +2 |
14.10.2013 | Článek | Na erkové Nudě jsem teď o dovolené nalítal 4tis a musím říct, že v Alpách by byl rychlejší a zábavnější snad jen plnohodnotný motard. No a protože tam nikdo na podobném stroji nejezdil, tak i já se svými spíše průměrnými jezdeckými schopnostmi jsem byl všude nejrychlejší Origo sedlo je sice za trest, ale docela obstojně se dá jezdit ve stupačkách. Rychlé přesuny = zadek na sedadle spolujezdce a hlava na nádrži. Pak se dají držet klíďo dvě kila. Podvozek pobírá vše, krátké příčné nerovnosti jsou trochu znát. Excelentní brzdy. Návykový zvuk motoru ve vyšších točkách a navíc to jede prakticky od nuly do omezovače. Od 6-7tis je to ale nejlepší. Žádná kontrola trakce, mám verzi bez abs. Mokrá palivová mapa je zbytečná. Daš prostě plnej a buď super drift, nebo kolo k nebi. A protože ji mám teď nadlouho jako jedinou, tak s ní projedu když ne svět, tak celou evropu... A nová je teď skoro zadara/i proti základní verzi hp. +1 -1 |
13.6.2012 | Článek | Mám tankvak na raptora. Jediná závada byl utržený jezdec zipu spojení tankvaku a podložky na nádrži. Ale vzhledem k tomu, že jej mám čtyři roky, několikrát přežil pád a po 100-150km tankuju (odepnout, zapnout), tak stoprocentní spokojenost +1 |
12.2.2012 | Článek | Seikos: no a já myslel, že je to kvůli tomu, že je to konečná část výfukového systému proč z toho dělat ortodox cafe? |
19.1.2012 | Článek | Mě se to moc líbí, a ta koncovka je skvělá... |