PROFIL UŽIVATELE

MarioV2

Offline: Dnes v 08:39 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 45
Město: Benešov
Lokalita: Benešov Střed...
Pomohl: 7x
Založil témat: 4x
Napsal příspěvků: 271x
Body komentářů: 9 / 101
ID uživatele: 93370
Registrace: 2.5.2009

Adresa profilu:http://mariov2.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 48 záznamů

2.5.2024 Článek V polovině 90tých let jsem si z brigád koupil ojetý S51e Enduro electronic, takže dokonce i s otáčkoměrem. Jel se mnou 80, ale to už motor na omezovači točil 8000. Ale to jsem ještě byl lehčí než ta motorčička. Každopádně 60 znamenalo 6000 a to se s tím dalo jet celý den. A když se lehce zpomalilo, dalo se jezdit i za 2,5L/100km.

Jaké bylo moje překvapení, když mi bratránkové na moravě po sepsutí Simsona půjčili Pionýra a ten měl problém na 2 vyjet kopec 20-30km/h, kde já to se Simsonem dával 40-50km/h ještě na 4!!! A startování bylo dílo náhody, u Simsona stačilo jedno šlápnutí a vždy naskočil...

Ale také měl svoje problémy, po čase se zničil závit svíčky na hlavě. Na což se nepřišlo jednoduše, akorát začal hůře startovat, ale pak jel jakoby nic. A když se někdo vrtal v elektrice, dávala se bez dokumentace dohromady hůře, už totiž nebyla tak jednoduchá jako u koncepčně o 20 let starších Jaw.
15.4.2024 Článek Taky mne kupodivu zaujala "základní" Strada, jenom bych si ji lehce dovybavil. Když už nehrozí něco jako byla historická 850 LeMans... Ono to na silnici umí opravdu hodně už teď, byť motor je spíše dobrák než rarach. A mimo silnici abych potřeboval terénní obutí tak do takových lokalit s 230kg těžkou mašinou fakt nejezdím. Za to ty dlouhé dráhy pružení jsou v ČR ve spojení s pohodlným sedlem k nezaplacení, to je pohodlíčko! A jsem rád, že šahali jenom na věci, které vylepšit snesly. Teda škoda těch svařenců nahrazených odlitky, ale za ty kila je to dobrá výměna. Povedený facelift a recenze se mi taky líbila. Jenom "zz" je fakt Italsky "c", v pizzerii v ČR by taková výslovnost "zz" mohla vést až k problémům...
27.3.2024 Článek Byl jsem pozvaný na otevření muzea. I když jsem věděl, že pan Vokál toho má hodně, spadla mi brada. Na ty Radovesnice pozor, v některých mapách byly I s II prohozené a byla to dobrá půlhodina navíc, byť jsou u Kolína... a vy potřebujete spíše k Týnci nad Labem.
+1 
12.3.2024 Článek Tak už jenom doplnit tento motor i do malého Versyse...
+1 
1.3.2024 Článek JAWA jako značka mne vlastně docela minula. Asi to je dobře, mít doma kdysi vysněný typ 640, kdoví co bych psal. Takhle nejsem postižen ani nostalgii, ani záští. Když beru v potaz ekonomickou kapacitu této firmy, tak tam konečně je něco, co mne alespoň technicky oslovuje. Jasně, mohlo to mít natankované alespoň do těch 180kg. A nejenom že mne ten dizajn úplně neoslovuje, nejspíše i kategorie motocyklu není pro mne. Ale alespoň ta technika už mi připomíná něco, do čeho bych ty prachy vložit ochotný byl. 2 válec blízko limitu A2 už je docela schopný stroj. Jenom si myslím, že ten kryt té nádrže to nejenom nezachránil, ale spíše naopak. A to tím spíše, že se to do Evropy zatím nevozí a není vlastně důvod proč to maskovat. Jestli to dělali sami, tak ať příště osloví studenty dizajnu, myslím, že někteří šikovnější a dotčení praxí by jim byly schopni navrhnout něco slušnějšího vyrobitelného za budget JAWy. Ještě by to chtělo štítek nebo polokapotu a nosič zavazadel. To všichni jezdíte jenom s peněženkou, doklady, klíči, telefonem... do zadele, kam to mám dát? Mlaďas baťoh s notesem do školy, na zádech? Za mne, i když jsem fotr s Guzzinou, tak palec nahoru. Jestli to funguje jak má, držím palce, v této kategorii to budou docela potřebovat.
+2 
28.1.2024 Deník To není masírka, ale zkušenost. Dříve to nebyl takový problém, platit kartou šlo kromě nejzapadlejších míst (kde to člověka nepřekvapilo) téměř všude a teď to problém je. Že je to volba majitele podniku respektuji, ale on ať se nediví, že já místo hledání bankomatu zvolím popojet dále, kde mi tu kartu vezmou a fakt neřeším, jestli ten oběd stojí o 3% víc nebo méně.
2.1.2024 Článek Užil jsem si kdysi něco podobného i s Japoncem. Akorát shánění dílů bylo krapět větší zážitek.

Takže by se to dalo uzavřít jak to občas dělám u aut: největší problém ojetiny je obvykle bývalý majitel.

Na druhou stranu po takovém servisu člověk ví co má spraveno, a co tomu bylo. A bude na nějakou dobu klid. Na stroje jako je ta Guzzi nebo BMW se zase docela dobře kupují díly a vybavení, protože je na to docela silná skupina provozovatelů i starších ojetin. Ale na začátku musí být zajímavá nákupní cena, určitě u strojů 10+. Na druhou stranu u spíše "hobby" dopravního prostředku, se musí očekávat, že koupě ojetiny není automaticky úspora plného rozdílu cen nová vs ojetá. Je fakt, že nová je holt nová.

Je ale fakt, že jako člověk dotčený automotive nevěřícně doteď kroutím hlavou, jak jsou udělané moto konektory i u nových strojů. To jako že na motorkách nikdo nejezdí v dešti?
+3 
27.12.2023 Článek A že zrovna tam by se tahavější (méně točící) motor hodil snad nejvíce.
20.11.2023 Článek 7000 ot/min při 130km/h? Dvouválec 500cm3? Určitě to tolik točí? Vždyť to se již bude blížit omezovači!

Ty kila mi přijdou strašný, 35kW mašina a má přes 200kg.

Jinak co se dá dělat, můžeme se podivavat, můžeme se rozčilovat, ale kluci čínský už jsou docela daleko.
14.11.2023 Článek No, jo, na 500 OHC jezdil jejich fotr a vzpomínky nejsou zrovna růžové.
24.10.2023 Článek Už test vyznívá dost pro Guzzi V100, osobně mám přitom 1250 RS v hodnocení vysoko, ale chybí mi praktická zkušenost. Obě jsou zatím mimo moje možnosti, zvolil jsem nakonec V 85TT, ale tento příspěvek je opravdu na poklonu. Doplnil jsem si informace k článku, z praxe kterou já nemám, a mým pocitům ze sedla V100. Díky!
13.10.2023 Článek Nedoceněný stroj, akorát když se začne v konfigurátoru klikat, je brzo vysoko nad 300 000,-. Nejspíše málokdo to bude reálně tahat do takového terénu kde skutečně uplatní off-road obutí.
13.10.2023 Článek I když v posledních letech pozoruji u motorek pokles reálné spotřeby, nechápu to. Nádrž 15L u cestovní mašiny s hmotností přes 200kg považuji za fail... ještě že ta Guzzi má u V85 TT těch 23L, při spotřebě malinko přes 4L má dojezd 400km do rezervy.
14.9.2023 Článek Tak už je Guzzi Tutto Terreno doma. Mělo to rychlý spád. Už my nic nepomůže. Je to pro mne dokonalý stroj. I přes pár zajímavých detailů nebo řešení...
16.7.2023 Článek Taky jsem na ni koukal, ale do prasátka se ukládalo na Jawu 640 Style... naštěstí (nebo bohužel) to celé tehdy nakonec dopadlo úplně jinak....
Předchozí
1 2 3 4
Následující

TOPlist