chtěl bych Vás požádat o radu. Bohužel, po ujetí cca 50 km od GO motoru (samozřejmě zajížděno poctivě) a kontrole přívěr jsem si všiml poškrábaného pístu v jednom válci. Po sundání obou válců mě čekalo nemilé překvapení - viz. obrázky. Může mi prosím někdo říci, kde se mohla stát chyba? Olejová pumpa seřízená dle manuálu, před prvním startem vše důkladně promazáno a i do benzínu byl přidán olej. Nicasily i písty byly nové. Je normální, že nicasily jsou v některých místech odloupány nebo popraskány? Nemohly být špatně naneseny - příp. mám právo na nějakou reklamaci? Moc děkuju všem za odpověď. Motorka mě stála tolik peněz a úsilí a teď před sezonou přišlo tohle :(.
5.4. EDIT
Přidávám lepší fotografii. Nikasil se oloupal nejen ve válci, ale jak je vidět tak také z výfukového kanálu.
Naposledy editováno 05.04.2011 12:20:05
2 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba? Špatný nikasil?
1 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba? Špatný nikasil?
1 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba? Špatný nikasil?
Johnny.Cash píše: Pokud budu reklamovat a oni tu reklamaci neuznají, jak mám dál postupovat?
Nejspíše nijak.. Zkus kontaktovat jejich vedoucího/majitele firmy, že si dělají špatné jméno a že jim uděláš "pěknou reklamu" pokud ti neuznají reklamaci. No pokud ale neuspěješ, tak po zlém stejně nic nezmůžeš a nech si udělat nikasil jinde..
1 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba? Špatný nikasil?
Vím, že to je pálka, ale když jsme u p. Oulehly, nechávám si u něj dělat válce i s pístem resp. vždy dodává i píst a zatím vždy fungovalo.
Tenhle "Nicasil" ale už nikdo nezachrání. Ale reklamovat bych to zkusil, jen sezona při tom asi uteče.
1 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba? Špatný nikasil?
Reklamoval bych to. Píst je zadřen, ale to, že začal odlupovat Nicasil v ploše nesvědčí o jeho kvalitě. Zadření mohle začít jak nedostatkem oleje tak separací Nicasilu, takže to bude boj. Minimálně část by na sebe vzít měli. Nebo spíš mohli.
Naposledy editováno 03.04.2011 09:58:15
kixs2 píše: Faktem ale zůstává, že olejové pumpy pro nezávislé mazání nemám rád. Asi bych přestal do benzínu přidávat olej až po ověření, že pumpa funguje jak má. Ale to je můj názor.
Reklamoval bych to. Píst je zadřen, ale to, že začal odlupovat Nicasil v ploše nesvědčí o jeho kvalitě. Zadření mohle začít jak nedostatkem oleje tak separací Nicasilu, takže to bude boj. Minimálně část by na sebe vzít měli. Nebo spíš mohli.
Já jsem dle manuálu kontroloval množství oleje, jaké čerpadlo natáhne při 2000ot./min za 2 minuty. Bylo to v normě (4,8-6 ml) pokud si dobře vzpomínám. Rovněž průchodnost olej. potrubí byla všude v pořádku. Když jsem lil i do benzínu, tak lítal olej i z výfuků. Myslím si že oleje bylo dost. Teď záleží, jesi se semnou bude vůbec někdo bavit
1 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba? Špatný nikasil?
Fogi píše: Jak sem se podíval na fotku toho pistu, bylo mi to jasné.. máš moc chudou směs -> velké teplo při spalováni a výfuku plynu -> roztavený Píst na straně výfuku -> sedřený nicasil u výfuku... neměnil si nahodou origo airbox za "tuning filtr" ?
No takhle vypadají oba písty a válce, s karburátory se vůbec nehýbalo od doby kdy to ještě v pořádku jezdilo... No a sedřené (spíše uloupané a popraskané) je to i na druhé straně od výfuku :(
1 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba? Špatný nikasil?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde je chyba? Špatný nikasil?
Takže jediné s čím souhlasím je, že v motoru vzniklo velké tření a to z důvodu:
1. malá vůle - chyba opravy Nicasilu Johnny písty dodal
2. loupání Nicasilu - Chyba opravy Nicasilu
3. Málo oleje - Johnny tvrdí že čerpadlo kontroloval a je v pohodě a asi bych mu i věřil.
A ještě drobnost: písty nejsou roztavený, ale zadřený a to na obou stranách od výfuku (standart) i od sání (nadstandart). A hlava nemá žádný povrch ani karbon ani prach nic.. Takže motor asi ještě ani nestihl běžet pořádně prohřátý v solidní teplotě.
Omlouvám se, na tvoje zkušenosti bych teda nedal.
Johnny... reklamačku zkus, posudky ti nic nedonesou a budeš je muset platit.. A pak jen snad soud ti náklady vrátí..
Oulehla dělá válce do tří týdnů. Můj (mého dítěte) poslední běhá měsíc a jede jak z praku.
1 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba? Špatný nikasil?
1 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba? Špatný nikasil?
Jo a všiml jsem si, že nový Nicasil od Oulehly je v místě výfukové přepážky podbroušen, aby se nepřidíral. ( nedělám mu reklamu, ale mám ho za barákem, tak k němu jezdím osobně. A vždy prohodíme pár slov. )
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis /seřízení zavodní moto april... Aprilia RS 250 | tomasdoucha | 6 | 3.12.2021 v 18:55 caliber |
Gipro X-type G2 nefunguje učení Aprilia RS 250 | Smrči-GSX-F | 1 | 27.5.2021 v 23:01 Kuneroll |
Cukání motoru ve vysokých otáčách 2... Aprilia RS 250 | Smrči-GSX-F | 5 | 13.4.2020 v 00:44 Pítrs55 |
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |
Polepy aprilia rs 125 - Poggiali Rossi Aprilia RS 125, Aprilia RS 250 | utero | 2 | 15.2.2019 v 19:26 utero |