Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 11:09 | Nahoru | #1

FiZzeR píše: To je na tom to nejhorší, když do toho hrábneš, tak tam leckdy můžeš zanést další error a pak se honíš za vlastním ocasem. Mně to předtím než jsem měnil filtr a čerpadlo taky jenom občas nechtělo chytat, drama začalo až pak. Ale to je tak vždycky, když tomu koupíš něco novýho - začne si to myslet, že máš peníze



Tak to je ale slušná indície. Co přesně si tam dal za čerpadlo? Původ, výrobce, bylo nové?

Aby to nebylo jak s Augustou a throtle body To by k tobě celkem sedělo

U assassina chápu, že je to v prdeli. Jeden mechanik něco pohrabe, řekne nevím, dál... A vrátí to v horším stavu, než to dostal a pak se pokusí další "šikovnej, o kterém se ví, že umí"... A to je pak peklo.

Já teda taky nemám co říkat. Začal sem kdysi turbem, to bylo ok, zase sem ho složil a po instalaci do auta a hledal dál. Našel sem postupně další 3 zavady, ale pořád tam ten tlak nebyl správně. Pak sem se vrátil k turbu, nastavil doraz a hotovo.

Naposledy editováno 04.05.2024 11:20:08

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 20:09 | Nahoru | #2

PetrL3 píše: Tak to je ale slušná indície. Co přesně si tam dal za čerpadlo? Původ, výrobce, bylo nové?

Aby to nebylo jak s Augustou a throtle body To by k tobě celkem sedělo

U assassina chápu, že je to v prdeli. Jeden mechanik něco pohrabe, řekne nevím, dál... A vrátí to v horším stavu, než to dostal a pak se pokusí další "šikovnej, o kterém se ví, že umí"... A to je pak peklo.

Já teda taky nemám co říkat. Začal sem kdysi turbem, to bylo ok, zase sem ho složil a po instalaci do auta a hledal dál. Našel sem postupně další 3 zavady, ale pořád tam ten tlak nebyl správně. Pak sem se vrátil k turbu, nastavil doraz a hotovo.



Filtr mann - dražší, měl by být shodný s origo, prý na tom záleží. Čerpadlo komplet celá jednotka, nové, nějaká střední druhoška. Originální má bypass - když se zastaví, tandem ho dokáže procucnout, což druhoška neumožňuje ( a nové OEM už ho taky nemá). To je potenciální zrada a tam tuším že by mohl být problém s tím cukáním, kdyby se za jízdy čerpadlo zastavilo. Nenapadá mě, jak hlídat proudový odběr čerpadla za jízdy, asi bude lepší tlakoměr - ten mám, ale mám duševní problém tahat metry hadice s naftou skrz auto.

(Origo čerpadlo mám na stole, motorek jede, nahoře je nějakej ventil - buď regulace tlaku nebo ta zpětná klapka, utíká tamtudy většina tlaku. Je to plastová čepička a vypadá to, jako by pod ní něco chybělo. Už tam někdo byl, byl uštíplej kus konektoru. Když pod tu čepičku strčím kuličku z ložiska, dává tlak i průtok co má. Ale zase nevím co tam chybí a jak to má vypadat.)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist