1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Weisner píše: FiZzeR> Ventil funguje jen jako regulátor teploty paliva na vstupu do filtru,studené se ohřívá zpátečkou aby neucpalo filtr a po zahřátí se chladí zpátečka palivem z nádrže. Ten vzduch se tam muže dostat po zahřátí vratkou z nádrže (pokud je v nádrži nad hladinou) za předpokladu že čerpadlo v nádrži neudělá přetlak na vstupu.
Super, to jsem potřeboval. Tady jsou sice vstupy i výstupy v jedné lajně, vratka není přesazená, ale předpokládám že to nic neznamená.
Čili to že jde nafta z obou hadic je v pořádku.
Vratka v nádrži by měla být pod hladinou. Tak nechápu kde se to tam bere Leda že by se to stihlo zavzdušnit než to vystydne a zavře. Bubliny lezly z hadice na vratce ve směru z nádrže k motoru.
Dneska jsem po jízdě skřípnul hadici na vstupu do filtru, zatím žádná bublina. Příště zkusím skřípnout vratku, a pak hadici z filtru do tandemu, uvidíme co se bude měnit.