Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 20:13 | Nahoru | #1

Weisner píše: FiZzeR> Ventil funguje jen jako regulátor teploty paliva na vstupu do filtru,studené se ohřívá zpátečkou aby neucpalo filtr a po zahřátí se chladí zpátečka palivem z nádrže. Ten vzduch se tam muže dostat po zahřátí vratkou z nádrže (pokud je v nádrži nad hladinou) za předpokladu že čerpadlo v nádrži neudělá přetlak na vstupu.



Super, to jsem potřeboval. Tady jsou sice vstupy i výstupy v jedné lajně, vratka není přesazená, ale předpokládám že to nic neznamená.
Čili to že jde nafta z obou hadic je v pořádku.
Vratka v nádrži by měla být pod hladinou. Tak nechápu kde se to tam bere Leda že by se to stihlo zavzdušnit než to vystydne a zavře. Bubliny lezly z hadice na vratce ve směru z nádrže k motoru.

Dneska jsem po jízdě skřípnul hadici na vstupu do filtru, zatím žádná bublina. Příště zkusím skřípnout vratku, a pak hadici z filtru do tandemu, uvidíme co se bude měnit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 5.5.2024 v 16:57 | Nahoru | #2
FiZzeR> Jj, je to jen princip co jsem našel v materiálu ze školení, myslím že v reálu to bude částečně průchozí do vratky nádrže kvůli odvzdušnění i v uzavřeném stavu.U verze s tímto ventilem je ještě zrušený chladič paliva + zvýšený otvírací tlak ventilu na el. čerpadle na 0.8 bar (počítají s vyšší teplotou paliva v nádrži) já bych se zaměřil na tu vratku z nádrže, natvrdo bych to ucpal (stiskl) a sledoval zda tam bude těch bublin stejně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist