Uzavřeno 02.06.2011 v 08:46 uživatelem Bauer
E: Zapoměl jsem na restrikci v sání.
E: Písmenka
Naposledy editováno 01.06.2011 08:36:43
1 reakcí na tento příspěvek dusítko
a pak bejva falesny koleno na vejfuku,ktery je treba uriznout a zavarit
pak je treba vse doladit na karburatoru nejdrive tryskou,pak jehlou a nakonec vzdusnikem.
vse najdes TADY
NRG je hodne rychlej skutr co dokaze po dobrym vyladeni jezdit i 90km/h.
Jeste bude treba asi dat lehci valecky,ale to se vsechno doctes na tech strankach.
999999999 píše: U piaggia bejva tohle v sani
a pak bejva falesny koleno na vejfuku,ktery je treba uriznout a zavarit
pak je treba vse doladit na karburatoru nejdrive tryskou,pak jehlou a nakonec vzdusnikem.
vse najdes TADY
NRG je hodne rychlej skutr co dokaze po dobrym vyladeni jezdit i 90km/h.
Jeste bude treba asi dat lehci valecky,ale to se vsechno doctes na tech strankach.
vse jak pise 999999 plus restrikcni krouzek ve variatoru, ten je treba vyndat a jeste byva restikce ve vyfukovem koleni (primo na zacatku), taky vyndat. ladit az po vyndani a urezani tehle kravin.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ztráta výkonu Piaggio NRG 50 | Jarda_71 | 1 | 15.8.2022 v 03:55 hondaman1 |
piaggio -zhasína Piaggio NRG 50 | drhusak | 20 | 21.7.2021 v 18:47 Juridzy |
Volný konektor Piaggio NRG 50 | mmks | 0 | 14.9.2020 v 15:21 mmks |
Piaggio NRG 50 Krátké prsty - neodo... Piaggio NRG 50 | dafikk | 11 | 10.5.2018 v 13:05 PETARDAK |
Leštění plastových dílů Piaggio NRG 50 | slosatko | 4 | 22.6.2017 v 11:20 slosatko |